کد خبر : 1621274 | 11 تیر 1398 ساعت 18:46 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

با این روند برای قهرمانی استارت می‎زنیم

وریا: به خاطر ماندن در استقلال 6 میلیارد ضرر کردم

مدافع راست تیم استقلال می‌گوید ماندنش در این تیم باعث ضرر 6 میلیاردی او شده است.

وریا: به خاطر ماندن در استقلال 6 میلیارد ضرر کردم

به گزارش "ورزش ‌سه"،  وریا غفوری در حاشیه تمرین امروز استقلال مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: خدا رو شکر امسال تمرینات را به موقع شروع کردیم و با توجه به زمان کمی که تمرین را شروع کردیم، شرایط خوبی داریم. به سطح مناسبی رسیدیم و ان‌شالله در آینده با اضافه شدند نفرات جدید و هم‌چنین اردوی تدارکاتی که داریم به آمادگی بهتر برای فصل جدید برسیم. 


وی در ادامه گفت: به نظرم سال گذشته نتیجه بدی نداشتیم. ما قهرمان نشدیم اما شخصیت تیم ما همه چیز را نشان داد. به خصوص در نیم فصل دوم که اگر ملاک قرار دهیم ما قهرمان بودیم. اما امیدوارم تا آنجایی که امکان دارد تیم حفظ بشود تا در فصل جدید بتوانیم روند خوب خودمان را ادامه و قهرمان شویم. من فکر می‌کنم با تمریناتی که داریم و نوع آماده سازی خوبی که برای ما در نظر گرفته‌اند، ان‌شالله از همان اول استارت قوی برای حضور در لیگ نوزدهم بزنیم. 


غفوری در خصوص تغییرات زیادی که در استقلال رخ داده است، گفت: قطعا تغییرات زیاد به ضرر هر تیمی است. امیدوارم نفرات کلیدی ما حفظ شوند و با کمترین تغییر وارد فصل جدید شویم. 


مدافع راست استقلال در رابطه به کاپیتانی‌اش در این تیم گفت: صحبت خاصی با من نشده است. ان‌شاالله به وقتش من تابع نظر سرمربی و هم‌چنین باشگاه خواهم بود. اصلا این صحبت ها نبوده و شایعه جوابی ندارد که بخواهم آن را پاسخ دهم. 


غفوری درباره قراردادش با استقلال و برخی شایعات که به وجود آمد نیز گفت: من هیچ شرط مالی برای باشگاه نگذاشتم و به این خاطر هیچ منتی ندارم. این را یک بار برای همیشه می‌گویم تا هواداران بدانند من نزدیک به 6 میلیارد برای ماندن در استقلال ضرر کردم و فقط برای دلم و هواداران است. کلا دو جلسه با باشگاه داشتم و به توافق خوبی رسیدیم. 


وی در پاسخ به این سوال که مدیران باشگاه با بزرگان تیم دیرتر صحبت کرده و باعث دلخوری برخی بازیکنان شده‌اند، گفت: این را باید از کسانی که دلخور هستند بپرسید نه من.

دیدگاه‌ها