کد خبر : 1621290 | 11 تیر 1398 ساعت 19:35 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

با اهدای تلویزیون های بزرگ 

واکنش ستاره های مراکش به عشق کودکان روستایی

ستاره‌های تیم ملی مراکش با خرید سه ال سی دی بزرگ برای کودکان یک روستا دورافتاده اقدامات لازم را جهت تماشای دیدار این تیم در جام ملت‌های آفریقا را فراهم کردند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی بن عطیة و أشرف حکیمی و منیر محمدی با انتشار تصویری از کودکان روستای دورافتاده‌ای که در حال تماشای دیدار مراکش و ساحل‌عاج از سری رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا با گوشی موبایل خود هستند ترتیبی دادند تا این کودکان من‌بعد بازی‌ها را از طریق مانیتورهایی با سایزهای بزرگ‌تر دنبال کنند.


بنا به اعلام سایت‌های عربی عکسی پیش از بازی دو تیم مراکش و ساحل‌عاج در رسانه‌ها پخش شد که نشان می‌داد کودکان دورافتاده‌ای در یکی از روستاهای مراکش بازی‌هایی را از طریق موبایلشان تماشا می‌کنند. به همین خاطر سه ستاره این تیم هرکدام یک فلت اسکرین در سایز بزرگ را برای این کودکان خریداری کردند. بن عطیه، اشرف حکیمی، منیر محمدی علاوه بر تهیه ال سی دی برای این کودکان که در منطقه شمال غرب مراکش زندگی می‌کنند اقدام به خرید پیراهن و پرچم مراکش نیز کردند.

 

1416632


بنا به گفته افراد محلی پیش‌ازاین کودکان این روستا با جمع‌آوری مبلغی شارژ موردنظر برای تماشای فوتبال تیم ملی مراکش مقابل ساحل‌عاج را جمع‌آوری کرده بودند تا این بازی را از طریق یک موبایل دنبال کنند.


 مهدی بن عطیه کاپیتان تیم ملی مراکش اولین کسی بود که با انتشار این تصویر در اینستاگرام این موضوع را اعلام کرد. وی در همین رابطه گفت: «ما وقتی این صحنه‌ها را می‌بینیم و وقتی می‌توانیم با خرج اندکی شادی زیادی به ارمغان بیاوریم چرا نباید چنین کاری انجام ندهیم.»

 

1416631

دیدگاه‌ها