کد خبر : 1621336 | 11 تیر 1398 ساعت 23:25 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه عباس‌زاده برای جبران فصل قبل(عکس)

کاپیتان نساجی مازندران امیدوار به پایان ناکامی‌های سال گذشته و بازگشت به روند گلزنی‌های خود در فصل جدید است.

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباس‌زاده دو سال قبل به نساجی مازندران بازگشت و با عملکرد خوب خود تاثیر مستقیمی در صعود این تیم به لیگ برتر داشت، اما نتوانست در لیگ نوزدهم مطابق انتظار ظاهر شود و به ویژه مصدومیتی که سراغ او آمد، اجازه نداد تا این بازیکن محبوب قائم‌شهری‌ها درخشش چشمگیری داشته باشد.

 

کاپیتان نساجی در ۱۰ حضور ثابت و هفت بازی تعویضی که فصل گذشته برای نساجی مازندران انجام داد، تنها دو گل مقابل پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان به ثمر رساند و در سایر مسابقات نتوانست گلزنی‌های خود در لیگ یک را در لیگ برتر هم تکرار کند ولی او امیدوار است با شروع فصل جدید، سال متفاوتی را آغاز کند.

 

عباس‌زاده امروز قرارداد جدیدی با نساجی مازندران امضاء کرد و در تمرین عصر امروز این تیم در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر حضور یافت که در بدو ورود به زمین، بیش از سایر بازیکنان مورد تشویق قرار گرفت و به تمرین پرداخت.

 

مهاجم سابق پرسپولیس که یکی از امیدهای اصلی گلزنی محمدرضا مهاجری در نساجی محسوب می‌شود، با انگیزه زیادی در تمرین امروز تیمش شرکت کرد و پُرتلاش ظاهر شد تا نشان دهد به دنبال فصل متفاوتی در لیگ برتر است تا دوباره با درخشش خود، به مرد اول تیمش تبدیل شود.
عکس‌ها از: معین نادری

 

1416692

 

1416693

دیدگاه‌ها