کد خبر : 1621394 | 12 تیر 1398 ساعت 10:50 | 862 بازدید | 0 دیدگاه

دیدار پاکدل و رئیس فدراسیون جهانی هندبال در سوئد

در جریان اجلاس جهانی هندبال در سوئد رئیس فدراسیون هندبال ایران و رئیس فدراسیون جهانی هندبال با یکدیگر دیدار کردند.

دیدار پاکدل و رئیس فدراسیون جهانی هندبال در سوئد
به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، اجلاس چهار روزه جهانی هندبال با حضور روسای فدراسیون‌های سراسر جهان از روز گذشته کار خود را در سوئد آغاز کرد.
 

در این اجلاس که علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران هم حضور دارد، ملاقات‌های مهمی در راستای توسعه هندبال صورت می‌پذیرد. در همین راستا حسن مصطفی رئیس فدراسیون جهانی با حضور در جمع روسای فدراسیون‌های آسیایی هندبال به همراه علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران در رابطه با مسائل مختلف هندبال قاره کهن بحث و تبادل نظر کردند.

 

در این نشست صمیمی که حدود 2 ساعت به طول انجامید، تمامی کشورهای آسیایی حاضر، مسئولان ارشد فدراسیون هندبال آسیا، حسن مصطفی رئیس فدراسیون جهانی هندبال، بدر محمد الطیاب نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال که خزانه دار و عضو هیئت رئیسه کنفدراسیون هندبال آسیا هم هست، جانگسوک چوی عضو کره ای هیئت اجرایی، یوشیهیدا واتانابه نایب رئیس فدراسیون هندبال آسیا، انتخاب علیرضا پاکدل به عنوان رئیس جدید فدراسیون هندبال ایران را به وی تبریک گفتند.

 

در ادامه این دیدار، پاکدل با اشاره به موفقیت‌های هندبال ساحلی ایران و کسب عنوان سوم قهرمانی آسیا در هفته گذشته و پیشرفت و رشد آن در ایران خواستار افزایش سهمیه آسیا از 2 تیم به 3 تیم و حضور ایران در رقابت‌های جهانی ساحلی 2020 شد که این موضوع مورد حمایت سایر اعضای حاضر قرار گرفت و حسن مصطفی قول مساعد در جهت پیگیری این قضیه را داد.

 

اجلاس جهانی هندبال تا روز جمعه 14 تیر ماه به طول خواهد انجامید.

 

 

دیدگاه‌ها