کد خبر : 1621434 | 12 تیر 1398 ساعت 12:57 | 948 بازدید | 0 دیدگاه

تاج در آزمون سخت گیری(عکس)

فدراسیون فوتبال و در راس آن رئیس فدراسیون در شرایطی قرار گرفته اند که باید تصمیماتی جدی و مهم را اتخاذ کنند و این می تواند آزمون سخت گیری آن ها باشد.

به گزارش" ورزش سه" مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قبل از آغاز مسابقات با چند  مساله خیلی مهم مواجه است و تصمیمات او و فدراسیون می تواند در سرنوشت لیگ برتر تاثیرگذار باشد.


او بعد از پایان رقابت های فصل گذشته درباره چند مساله اساسی صحبت کرده و اعلام کرده است که عزم جدی در این ارتباط دارد؛ اولین موضوعی که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مدتی قبل اعلام کرد این بود که باید الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا از قبیل فروش اینترنتی بلیت، نصب دوربین های مدار بسته و … در ورزشگاه ها اجرا شود و همینطور تاکید کرده بود که اگر این اتفاق نیفتد بازی های لیگ را برگزار نخواهد کرد. او همچنین به باشگاه های لیگ برتری هشدار داده است که هرگونه اعتراض و بی نظمی و مشکلات انضباطی همیشگی را در این فصل بی پاسخ نگذاشته و با آن ها بشدت برخورد خواهد کرد.


موضوع مهم دیگری که فدراسیون فوتبال و شخص رئیس بارها درباره آن هشدار داده اند ماجرای تیم های بدهکار است. این موضوعی است که در سال های اخیر فدراسیون به آن پرداخته و حتی پیش از این تیم های بدهکار به کنارگذاشته شدن از لیگ برتر و یا عدم ثبت قراردادهایشان تهدید شده بودند اما در عمل این اتفاق نمی افتاد. تاج اما این بار اولتیماتوم داده است که تیم های بدهکار باید مشکلات مربوط به بدهی هایشان را حل کنند تا مجوز حضور در لیگ برتر را پیدا کنند.


این می تواند آزمون سخت گیری فدراسیون و مهدی تاج در برابر اتفاقات و مشکلاتی باشد که حل شدن آن ها می تواند گام موثری در حل بسیاری از چالش های فوتبال ایران باشد.

 

مهدی تاج

 

مهدی تاج

دیدگاه‌ها