کد خبر : 1621486 | 12 تیر 1398 ساعت 16:37 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای شلوغ نقل و انتقالاتی در پرسپولیس

محمد نادری طی 48 ساعت آینده تمدید می‌کند

باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب سرمربی اکنون فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالاتی استارت زده است.

محمد نادری طی 48 ساعت آینده تمدید می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، مدیران پرسپولیس که بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ با هجمه زیادی مواجه بودند، در اولین گام موفق به مذاکره با گابریل کالدرون و توافق برای قبول سرمربیگری این تیم شدند.

 

آنها در گام بعدی به دنبال رضایت بازیکنان و تمدید قرارداد با آنها رفتند که در این راه با شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، احمد نوراللهی به توافق دست یافتند. بحث درخواست جدایی علیرضا بیرانوند و علی علیپور نیز در جلسه‌ای با این بازیکنان مورد بررسی قرار گرفت و باشگاه با اصرار روی خواسته مالی خود برای صدور رضایتنامه، در حال حاضر مانع از این اتفاق شده است و بعید است این دو بازیکن ملی پوش نیز از جمع سرخپوشان جدا شود.

 

باشگاه پرسپولیس که در نقل و انتقالات پیش از این موفق شده بود فرشاد احمدزاده را جلب کند، امروز نیز با رضا شکاری، بازیکن بااستعداد و لژیونر فوتبال ایران در لیگ روسیه نیز مذاکره کرده و احتمالا او نیز تا ساعاتی دیگر قراردادش را به امضا خواهد رساند.

 

مدیران پرسپولیس قصد دارند در این رابطه با محمد نادری نیز به توافق دست یابند. مدافع موفق فصل گذشته پرسپولیس که از کورتریک به صورت قرضی به این تیم آمده بود، در نهایت موفق شد با عملکرد مثبت خود رضایت هواداران را جلب کند و اکنون نیز طی روزهای اخیر مذاکراتی برای دریافت رضایتنامه از این باشگاه بلژیکی پشت سر گذاشته است. خبر خوب برای هواداران پرسپولیس این است که او موفق شده رضایت باشگاه کورتریک را برای صدور رضایتنامه جلب کند و علیرغم پیشنهادی که در این مسیر از باشگاه کروات به دستش رسیده بود، به دنبال ادامه حضور در پرسپولیس است و به زودی با حضور در باشگاه، قراردادش را تمدید خواهد کرد.

 

طبق شنیده‌ها این بازیکن طی 48 ساعت آینده قراردادش را تمدید خواهد کرد و بار دیگر با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها