کد خبر : 1621516 | 12 تیر 1398 ساعت 18:58 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

پست جدید هافبک عراقی با پیام جدایی؛

طارق همام: دوست داشتم در استقلال بمانم اما...

هافبک عراقی تیم استقلال در صفحه شخصی خود مطلبی منتشر کرد که خبر از احتمال قوی جدایی او از آبی پوشان می دهد.

طارق همام: دوست داشتم در استقلال بمانم اما...

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال با خرید چند بازیکن و حضور آندره آ استراماچونی، برای لیگ نوزدهم استارت زده است و تمرینات این تیم نیز آغاز شده اما با این حال، یکی از آبی پوشان هنوز در تمرین ها غایب است.


طارق همام، هافبک عراقی تیم استقلال که چندی پیش خبر از ماندن در جمع آبی های پایتخت داده بود، دقایقی پیش بار دیگر مطلبی در صفحه شخصی خود منتشر کرد که حاوی پیام های دیگری است.
همام در این مطلب نوشته است: «سلام خدمت هوادارای دوست داشتنی استقلال.
دوست داشتم واضح یک سری موضوعات براتون توضیح بدم.
من این تیم و هواداراشو دوست دارم ودوست داشتم بخاطر هوادارا بمونم ولی مدیریت باشگاه هرروز یک تصمیم میگیرد و نمیخوان حق فصل قبل من را پرداخت کنند 80درصد از باشگاه طلب دارم درفصل قبل چندین بار به باشگاه گفتم مشکل دارم و در فلان تاریخ به اون مبلغ طلبم نیاز دارم و اگه مشکلم حل نشود نمیتوانم با خیال راحت برای تیم بازی کنم همیشه میگفتن خیالت راحت باشه پرداخت میکنیم اما به اون تاریخ که رسیدیم اومدم باشگاه اما پول من آماده نبود.


و شما بهتر میدونید چرا در تمرینات حضور ندارم و اولین باره که درمورد باشگاه دارم صحبت میکنم و دوست نداشتم صحبتی کنم
بدونید که در مورد من هیچ تصمیمی نگرفتند و هرمطلبی درمورد من مطرح میشه کذب است و هرچی بوده در صفحه خودم مطرح کردم و مدیربرنامه ایرانی ندارم
امیدوارم متوجه حرفای من شده باشید
و از تک تکتون تشکر میکنم.»

 

با این پیام، به نظر می رسد ماجرای استقلال و طارق همام وارد فاز جدیدی شده و باید در روزهای آتی منتظر ماند و دید که آیا رضایت این بازیکن برای ادامه حضور در استقلال جلب می شود یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها