کد خبر : 1621546 | 12 تیر 1398 ساعت 23:01 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

مثل هر سال تلاش می‌کنم در ترکیب باشم؛

فلاح‌زاده: هدف ما موفقیت سایپا و صادقی است

دروازه‌بان سایپا به دنبال حفظ جایگاه خود در ترکیب این تیم و امیدوار به تاثیرگذاری در موفقیت نارنجی پوشان است.

فلاح‌زاده: هدف ما موفقیت سایپا و صادقی است

 

به گزارش "ورزش سه"، حامد فلاح‌زاده درباره وضعیت سایپا اظهار کرد: خوشبختانه با حضور آقای صادقی به‌عنوان سرمربی که از بدنه باشگاه سایپا هستند، شرایط خوبی در تیم وجود دارد؛ تمرینات جدی و سختی را در تهران و بروجن داشتیم که مطمئنا در طول فصل کمک زیادی به ما خواهد کرد.

 

او ادامه داد: زودتر از همه تیم‌ها تمرینات و آماده‌سازی را شروع کردیم و به نظرم در همین دو، سه هفته به هماهنگی خوبی رسیدیم؛ تعدادی از بازیکنان فصل قبل جدا شدند ولی فکر می‌کنم نفرات جدید که بیشترشان جوان و باانگیزه هستند، بتوانند به مرور زمان جای خالی آنها را پُر کنند؛ مهم‌ترین نکته در سایپا همدلی همه اعضای باشگاه و تیم است که در طول مسابقات باعث موفقیت خواهد شد.

کاپیتان سایپا درباره نقل و انتقالات این تیم عنوان کرد: بالاخره بیشتر باشگاه‌ها امسال بودجه کمتری نسبت به قبل دارند و فکر می‌کنم آقای صادقی و کادر فنی سایپا باتوجه به نیازها و شرایطی که باشگاه داشت، بازیکن جدید گرفتند؛ نفرات خوبی به تیم اضافه شده که امیدوار هستم هرچه زودتر با تیم هماهنگ‌تر شوند و به سایپا کمک کنند.

 

فلاح‌زاده درمورد اضافه شدن گوهری به سایپا ابراز کرد: من چندین فصل است در سایپا هستم و دروازه‌بانان خوب و ملی پوشی در سال‌های اخیر در این تیم بودند که با همه آنها رقابت خوبی داشتم و خدا را شکر توانستم به ترکیب برسم؛ با احمد گوهری هم در کنار رفاقت و رابطه نزدیکی که در تمرینات و اردوها با هم پیدا کردیم، رقابت خواهم داشت و سعی می‌کنم مثل سال‌های قبل به ترکیب برسم؛ هدف همه ما موفقیت سایپا و آقای صادقی است و برای این اتفاق با تمام توان بازی خواهم کرد.

 

او یادآور شد: تمرینات خوبی زیر نظر آقای نامداری داشتیم؛ کار کردن زیر نظر ایشان که سابقه خوبی دارند و یکی از بهترین مربی دروازه‌بانان هستند، افتخاری است و باعث بالا رفتن کیفیت ما خواهد شد.

دیدگاه‌ها