کد خبر : 1621666 | 13 تیر 1398 ساعت 18:16 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

نیمار، دلیل اصلی استعفای نایب رئیس بارسا

شب گذشته جوردی مستره نایب رئیس ورزشی باشگاه بارسلونا از سمت خود به شکلی غیرمنتظره استعفا داد.

نیمار، دلیل اصلی استعفای نایب رئیس بارسا

به گزارش "ورزش سه"، جوردی مستره در زمان ریاست ساندرو راسل در سال 2010 وارد باشگاه بارسلونا شد و در دوران ریاست جوزپ ماریا بارتومئو، نایب رئیس ورزشی بارسلونا لقب گرفت. او عالی ترین مقام در بخش مدیریت ورزشی بود و استعفای او حواشی زیادی را باعث شده است.

مستره روز گذشته در جریان ضیافت ناهار مسئولان باشگاه، شخصا بارتومئو را از استعفایش مطلع کرد و شب گذشته استعفای او با موافقت هیئت مدیره روبرو شد. اختلاف نظر با اعضای هیئت مدیره، دلیل اصلی استعفای او از سوی باشگاه بارسلونا اعلام شده است اما از نگاه مارکا، دلیل استعفای مستره چیز دیگری بوده است.

 

 

Video thumbnail

 

 

مارکا نوشته است که مستره با بسیاری از اعضای هیئت مدیره بارسا مشکل داشت چرا که او یکی از حامیان اصلی مدیر اجرایی باشگاه یعنی پپ سگورا بود ولی هیئت مدیره اعتقاد دارد که یا سگورا باید از منصب خود عزل شود یا اختیاراتش به میزان زیادی کاهش یابد. هیئت مدیره سگورا و مستره را به دلیل سیاست های خرید اشتباه در سال های اخیر و بی توجهی به لاماسیا مقصر می داند. این یکی از دلایل استعفای مستره بود که در هر جلسه هیئت مدیره زیر فشار انتقادات قرار می گرفت اما دلیل اصلی، مخالفت او با جذب نیمار عنوان شده است.

 

 

Jordi Mestre deja el cargo de vicepresidente del FC Barcelona.

 

 

مستره همان کسی است که تابستان 2017 در یک کنفرانس خبری گفت که نیمار 200 درصد در بارسا خواهد ماند اما چند هفته بعد، ستاره برزیلی راهی پی اس جی شد. حالا که نیمار قصد بازگشت دارد و بارتومئو هم با این بازگشت موافق است، مستره بهترین زمان برای استعفا و کناره گیری از بارسا را پیدا کرده و همه را شوکه کرد. در واقع وقتی مستره در برگرداندن نظر بارتومئو از جذب نیمار ناامید شد، بهترین راه را استعفا دانست. جالب است که بارتومئو در راه جذب نیمار هیچ پشتیبانی در هیئت مدیره هم ندارد و اکثر قریب به اتفاق، مخالف بازگشت ستاره برزیلی هستند.

استعفای مستره شاید شروع اتفاقاتی دیگر در باشگاه بارسلونا باشد و باید دید موج جدیدی از استعفا در این باشگاه اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

دیدگاه‌ها