کد خبر : 1621681 | 13 تیر 1398 ساعت 20:09 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

پرونده شکاری مثل طارمی نشود؛

آذری: جنگی با پرسپولیسی‌ها ندارم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از مسؤولان پرسپولیس می‌خواهد قبل از عقد قرارداد با رضا شکاری استعلام‌های لازم درباره این بازیکن را بگیرند.

آذری: جنگی با پرسپولیسی‌ها ندارم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس تاکنون تنها فرشاد احمدزاده را به‌عنوان خرید قطعی در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفته، اما سرخ پوشان همچنان به دنبال جذب بازیکن هستند و قصد دارند یک لژیونر دیگر را هم جذب کنند ولی با وجود تمایل بازیکن، در این راه با مشکلاتی مواجه هستند.

 

پرسپولیس درصدد جذب رضا شکاری از روبین کازان روسیه است؛ بازیکنی که سه سال قبل از ذوب‌آهن جدا شد و به روستوف و پس از آن به روبین کازان رفت، اما طی این سال‌ها باشگاه اصفهانی همچنان تاکید داشته که جدایی مهاجم جوان‌اش غیرقانونی بوده و او باید برای انتقال به دیگر تیم‌ها رضایت آنها را جلب می‌کرده است.

 

به همین منظور پس از درخواستی که پرسپولیس برای انتقال رضا شکاری داشت و مذاکره‌ای که روز گذشته با او انجام داد، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پیامی از مسؤولان پرسپولیس خواست تا مراحل قانونی انتقال شکاری را طی کنند و متوجه قراردادهای قبلی این بازیکن شوند تا درآینده برای استفاده از او در بازی‌ها دچار مشکل نشوند.

 

آذری که همواره قبل از شکایت‌های رسمی از سایر باشگاه‌ها، با مصاحبه‌های خود درخواست‌ها و تذکرات لازم را به مدیران تیم‌ها داشته تا دچار مشکل نشوند، اکنون نیز به مسؤولان پرسپولیس تاکید داشته برای جذب رضا شکاری از مراجع قانونی استعلام بگیرند تا درآینده با محرومیت این بازیکن روبه‌رو نشوند.

 

سعید آذری درمورد اظهاراتی که اخیرا درباره موضوع پیوستن رضا شکاری به پرسپولیس و پیگیری روند انتقال غیرقانونی او داشته، به "ورزش سه" گفت: صحبت‌هایی که دیروز داشتم، به هیچ وجه در جهت تقابل با پرسپولیس نبود، بلکه با توجه به تجربه‌ای که دارم، اطلاعاتی که از ماجرای روند کاری که با رضا شکاری در باشگاه ذوب‌آهن در دستمان است و همچنین جدایی او از تیم و طرح شکایتی که داشتیم، آن حرف‌ها را گفتم تا فقط به‌عنوان یک نظر مشورتی موضوع را اعلام کنم تا اگر بعدا احیاناً حکمی دادند و این بازیکن با محرومیت مواجه شد، هواداران و باشگاه پرسپولیس از دست ذوب‌آهن ناراحت نباشند.

 

او با تاکید بر اینکه شکایت ما از باشگاه پرسپولیس نیست، ابراز کرد: از باشگاه‌های روبین کازان و روستوف شکایت داریم و در فیفا اقامه دعوا کردیم؛ نزدیک دو، سه سال است که دادرسی‌های این پرونده را پیگیری می‌کنیم و تا پایان قضیه خواهیم رفت؛ بحثی که دیروز مطرح شد، صرفا برای این بود که پرسپولیس دوباره دچار مشکلاتی از دست آنچه درخصوص مهدی طارمی افتاد، نشود و اینطور نباشد بازیکنی که روی آن حساب می‌کنند، نتواند از سرویسی که باید آن بازیکن بدهد، بهره‌مند شود.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درمورد طرح شکایت از شکاری گفت: همانطور که گفتم تا آخر این ماجرا را خواهیم رفت و به دنبال احقاق حق خودمان هستیم چون فکر می‌کنیم حق‌مان در انتقال‌هایی که رضا شکاری داشته، تضییع شده است؛ البته قصد ما ضربه زدن به بازیکن نیست چون شکاری دست پرورده باشگاه ذوب‌آهن است و درخشش او در هر جایی ما را سربلند می‌کند، اما نمی‌شود از حقی که فکر می‌کنیم بر گردن ما است، بگذریم.

 

آذری یادآور شد: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و بازیکنان از این تیم می‌روند و می‌آیند و این باشگاه است که می‌ماند؛ ضمن احترام به آقای عرب و اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، حتما برای جذب رضا شکاری استعلام‌های لازم را انجام دهند و اگر مشکلی نداشت، با او قرارداد ببندند.

 

او عنوان کرد: من براساس منافع خود پرسپولیسی‌ها صحبت می‌کنم و نمی‌خواهم خدایی ناکرده اتفاقی بیفتد که بعدا موجب ناراحتی و دلخوری‌های بیشتری شود.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد: حرفی که زدم از لحاظ جوانب خاصی بود که در این پرونده وجود دارد، وگرنه همانطور که گفتم رضا شکاری دست پرورده باشگاه ذوب‌آهن است و درخشش او ما را خوشحال می‌کند.

دیدگاه‌ها