کد خبر : 1621719 | 14 تیر 1398 ساعت 09:59 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

سپ بلاتر: ساعت‌هایم را پس بدهید!

سپ بلاتر، رئیس سابق فیفا که دوران شش ساله‌ ممنوعیت از هر نوع فعالیت فوتبالی را پشت سر می‌گذارد، می‌گوید قصد دارد از فیفا به دادگاه شکایت کند.

سپ بلاتر: ساعت‌هایم را پس بدهید!

به گزارش "ورزش سه"، سپ بلاتر، رئیس سابق فیفا که بعد از یک رسوایی فساد مالی در سال 2015 ریاست این سازمان را از دست داد و در حال حاضر دوران شش ساله ممنوعیت از هر نوع فعالیت فوتبالی را پشت سر می‌گذارد یک نبرد حقوقی دیگر با فیفا را آغاز کرده است.

 

سپ بلاتر 83ساله در گفتگو با بی بی سی می‌گوید به دلیل آسیب روانی که از سوی فیفا وارد شده در حال شکایت از این سازمان است و به دنبال بازپس گرفتن شصت ساعتی است که از او مصادره شده است.

 

1417147

 

بلاتر بعد از 17سال ریاست بر فیفا در سال 2015 از این سازمان اخراج شد. اخراج بلاتر بعد از آن صورت گرفت که مشخص شد او به میشل پلاتینی، رئیس سابق یوفا پرداختی غیرقانونی انجام داده است. اتهامی که بلاتر و پلاتینی همچنان آن را تکذیب می‌کنند.

 

بلاتر اما حالا در گفتگو با بی بی سی گفت:" چهار سال گذشته و هیچ اتفاقی نیفتاده. این پرونده باید بسته شود چون اصلا پرونده‌ای وجود ندارد. کسی نمی‌تواند هیچ اتهام رسمی‌ای وارد کند و گر نه خیلی وقت بود که این کار را کرده بودند. ولی مطمئن نیستم که پرونده به این زودی‌ها بسته شود. می‌خواهم تا وقتی زنده هستم از حقوقم دفاع کنم".

 

رئیس سابق فیفا در ادامه گفت:" من روحیه جنگندگی خود را از دست نداده‌ام. در حال حاضر خودم هیچ مشکلی ندارم ولی خانواده‌ام آسیب دیده‌اند. آنها بیشتر از من آسیب دیده‌اند. نوه‌ام چهارده ساله که بود در کالج مورد حمله قرار گرفت و مجبور شد آنجا را ترک کند".

 

بلاتر در ادامه اضافه کرد:" در ضمن ساعت‌هایم هم هست. ساعت‌هایم را به من بدهید. این برایم مهم است. من در صنعت ساعت‌سازی کار کرده‌ام و آن کلکسیون را جمع کرده‌ام. آن ساعتها 41 سال در فیفا بودند ولی من می‌توانستم آنها را به خانه خودم ببرم".

 

دیدگاه‌ها