کد خبر : 1621818 | 14 تیر 1398 ساعت 20:39 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

موضع رسمی بارسلونا در مورد جذب نیمار و گریزمان

ژوزپ بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا، در مورد شایعات تابستانی در رابطه با این تیم صحبت کرد.

موضع رسمی بارسلونا در مورد جذب نیمار و گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، ژوزپ بارتومئو در کنفرانس مطبوعاتی خود مدعی شد نیمار خواهان جدایی از پاری سن ژرمن است اما باشگاه فرانسوی نمی خواهد مجوز جدایی وی را صادر کند. وی همچنین فاش کرد دیروز در مورد آنتوان گریزمان با اتلتیکومادرید مذاکره کرده است.

 

ژوزپ بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا گفت: " من قبلا گفته ام که دوست ندارم در مورد بازیکنان تیم های دیگر صحبت کنم. ما می دانیم که نیمار می خواهد PSG را ترک کند، اما ما همچنین می دانیم که PSG نمی خواهد او باشگاه را ترک کند. البته لیونل مسی تقاضایی برای انتقال نیمار نداشته و او اصولا هیچگاه خواهان ورود بازیکنی نبوده و این شایعات ساخته رسانه هاست.

 

1413587

 

احتمال انتقال عثمان دمبله به پاری سن ژرمن؟ او بازیکنی متفاوت است و ما خواهان ادامه فعالیت دمبله در بارسلونا هستیم.

 

تلاش برای خرید ماتیاس دی لیخت؟ بارها گفته ام می دانم مقصد بعدی دی لیخت چه تیمی است اما نمی توانم اعلام کنم زیرا اول خودشان باید این کار را انجام دهند.

 

انتقال گریزمان؟ دیروز در مادرید جلسه ای بین ما و مدیریت اتلتیکومادرید برگزار شد و ما در مورد انتقال گریزمان صحبت کردیم.

 

جدایی مستره از بارسلونا؟ رفتن مستره از بارسا هیچ ربطی به تلاش ما برای خرید نیمار نداشت و این ها نیز شایعات مطبوعات هستند. دو روز پیش ما با جوردی مستر ناهار خوردیم و او به من توضیح داد که به دلایل مختلف که یکی از آنها اختلاف با بخش ورزشی هیئت مدیره است می خواهد بارسا را ترک کند. من از مستره خواستم به کار خود ادامه دهد اما در نهایت وی خواهان جدایی بود."

دیدگاه‌ها