کد خبر : 1621875 | 15 تیر 1398 ساعت 09:15 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

هروه رنار: مسئولیت شکست مراکش را می‌پذیرم

هروه رنار، سرمربی تیم ملی مراکش بعد از حذف غیرمنتظره این تیم از مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملتهای آفریقا، مسئولیت شکست را به عهده گرفت.

هروه رنار: مسئولیت شکست مراکش را می‌پذیرم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مراکش با هدایت هروه رنار که یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی در رقابتهای جام ملتهای آفریقا به حساب می‌آمد در مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابتها در مصاف با بنین، در وقتهای قانونی به تساوی 1-1 دست یافت و در ضربات پنالتی با حساب 4-1 شکست خورد تا در کمال شگفتی در این مرحله از رقابتها خداحافظی کند.

 

هروه رنار، سرمربی مشهور مراکش در پایان بازی در کنفرانس خبری حضور یافت و مسئولیت کامل این شکست و حذف مراکش از جام ملتهای آفریقا را شخصاً به عهده گرفت. این در حالی بود که در وقتهای قانونی حکیم زیاش، ستاره مراکش یک پنالتی از دست داد و شیرهای اطلس در 23 دقیقه پایانی بازی به دلیل اخراج یکی از بازیکنان بنین با یک یار بیشتر بازی می‌کردند.

 

1417315

 

رنار در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت:" می‌خواهم به بنین به خاطر این پیروزی تبریک بگویم. آنها بر اساس یک استراتژی مشخص بازی کردند که جواب داد. ما نتوانستیم هیچ راه‌حلی پیدا کنیم. می‌توانستیم در این بازی برنده شویم ولی ناکام شدیم".

 

سرمربی تیم ملی مراکش در ادامه گفت:" ما انتظارات زیادی داشتیم ولی در مقابل تیمهایی که از سبک دفاعی استفاده می‌کردند به مشکل برمی‌خوردیم. من مسئول این شکست هستم. می‌خواهم از بازیکنانم محافظت کنم و به همین خاطر چیزی علیه آنها نخواهم گفت با اینکه آنها عملکرد خوبی نداشتند".

 

هروه رنار در ادامه اضافه کرد:" معتقدم بازیکنانم همه تلاش خود را به کار بستند و نمی‌توانم سرزنش‌شان کنم. می‌خواهم از همه هواداران که برای حمایت از تیم‌شان به مصر آمدند تشکر کنم و به خاطرشان ناراحت بوده و احساس شرمندگی می‌کنم".

 

 

 

دیدگاه‌ها