کد خبر : 1621883 | 15 تیر 1398 ساعت 10:00 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

کاسمیرو:

نیمار، بهترین فوتبالیست برزیلی دنیا است

کاسمیرو، هافبک تیم ملی برزیل و رئال مادرید، در آستانه فینال کوپا آمه‌ریکا می‌گوید نیمار در حال حاضر بهترین بازیکن برزیلی است و قدرت سلسائو با او بیشتر خواهد بود.

نیمار، بهترین فوتبالیست برزیلی دنیا است

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه تیم ملی برزیل بدون حضور نیمار و با درخشش دیگر ستاره‌هایش موفق شده به فینال کوپا آمه‌ریکای 2019 که در خانه‌اش برگزار می‌شود راه یابد و خود را برای قهرمانی در این رقابتها آماده کرده، کاسمیرو، ستاره سلسائو و رئال مادرید با ستایش از نیمار می‌گوید او در حال حاضر بهترین فوتبالیست برزیلی است و قدرت سلسائو با او بیشتر از این خواهد بود.

 

نیمار به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا نتوانست به همراه دیگر شاگردان تیته در این تورنمنت برای برزیل بازی کند. حالا که سلسائو به فینال رقابتها راه یافته و روز یکشنبه باید به مصاف پرو برود، هم‌تیمی نیمار، کاسمیرو که در رئال مادرید بازی می‌کند به تمجید او پرداخته است.

 

1417319

 

کاسمیرو در یک کنفرانس خبری در این باره گفت:" در کیفیت نیمار هیچ شکی نیست و باید گفت او در حال حاضر بهترین فوتبالیست برزیلی دنیا است".

 

ستاره برزیلی رئال مادرید در ادامه گفت:" وقتی نیمار سالم و سرحال باشد باور کنید هیچکس نمی‌تواند متوقفش کند. او فوتبالیستی است با کیفیت استثنایی که استعداد خود را به همه نشان داده است. البته ما به جز او بازیکنان بزرگ دیگری هم داریم که واقعا بی‌نظیرند".

 

کاسمیرو در ادامه گفت:" اگر نیمار اینجا بود و در تیم ملی برزیل بازی می‌کرد برای ما خیلی بهتر می‌شد و کمک زیادی به ما می‌کرد. ولی حالا که اینطور نیست و ما باید برای غیبت او چاره‌اندیشی کنیم و راه حلی برای آن بیابیم".

 

 

دیدگاه‌ها