کد خبر : 1621888 | 15 تیر 1398 ساعت 10:09 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

برای شروع کار در بن یاس؛

شفر و دستیارانش وارد امارات شدند(عکس)

روزنامه الاتحاد امارات مدعی شد که شفر روز جمعه برای هدایت بن یاس وارد امارات شده است.

شفر و دستیارانش وارد امارات شدند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نشریه الاتحاد چاپ امارات مدعی شد که وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال برای هدایت تیم جدید خود یعنی بن یاس وارد کشور امارات و شهر ابوظبی شده است.


سرمربی سابق استقلال بنا بر ادعای خبر این رسانه، به همراه دستیاران خود به این کشور سفر کرده که این موضوع نشان می دهد حضور او در این تیم قطعی است و سرمربی آبی ها فصل جدید فوتبال را در کشور امارات که سابقه درخشانی در آن دارد، آغاز کرده است.


حضور شفر در بن یاس بی شک برای مدیران استقلال بهترین خبر در این روزها محسوب می شود و حتی شاید بستن پرونده 400 هزار دلاری پرو پئیچ به اندازه بستن پرونده 1.2 میلیون دلاری شفر مهم نباشد.


البته استقلالی ها همچنان باید منتظر اعلام رقم قرارداد این سرمربی آلمانی باقی بمانند وضعیت پرداخت باقی مانده قرارداد او با بن یاس و باشگاه استقلال، مشخص و نهایی شود.


شفر که پیش از حضور در استقلال مدتی از منطقه غرب آسیا فاصله گرفته بود حالا با کارنامه قابل قبولی که کسب کرده می تواند دوباره در تیم های منطقه خلیج فارس فعالیت کند و استقلال برای او تبدیل به سکوی پرتاب مناسب و البته نقطه احیا شده است.


شفر البته تنها مربی فوتبال ایران نیست که سال گذشته توانست با نتیجه گیری مناسب دوباره بازار کار جدیدی برای خود دست و پا کند و کارلوس کی روش، برانکو ایوانکوویچ و البته پائولو سرجیو سرمربی سابق نفت آبادان نیز با درخشش و نتایج خوب خود در فوتبال ایران به تیم ملی کلمبیا، الاهلی و التعاون عربستان رفتند تا چهره های جدید مانند ویلموتس، استراماچونی، کالدرون و اسکوچیچ جانشین آنها شوند.

 

تیم بن یاس برای برپایی اردوی تدارکاتی خود راهی کشور اسپانیا خواهد شد و وینفرد شفر و دستیاران او در این سفر رسما کار خود را برای رقابت در لیگ امارات آغاز خواهند کرد.

 

1417337

دیدگاه‌ها