کد خبر : 1621913 | 15 تیر 1398 ساعت 11:55 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از امضای قرارداد و برای تست های پزشکی؛

رسمی؛ دیاباته یکشنبه به تهران سفر می‌کند

دیاباته روز یکشنبه وارد تهران می شود تا قرارداد خود را با استقلال اجرایی کند.

رسمی؛ دیاباته یکشنبه به تهران سفر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تجربه حضور مامه تیام، استقلال مدت زیادی است که آرزوهای خود را برای در اختیار داشتن یک مهاجم شش دانگ در قاره آفریقا دنبال می کند و تلاش می کند تا مهاجم شماره 9 در حد و اندازه های تیام را به خدمت بگیرد.

 

تلاشی که با حضور حاجی گرو شروع شد و در ادامه ایسما و منشا نیز این مسیر را ادامه دادند اما در مجموع به اندازه تیام نیز گلزنی نکردند تا این روند با ناکامی ادامه پیدا کند.

 

حالا اما مدیران استقلال باز هم به فکر جذب یک مهاجم جدید هستند و این بار کشور مالی مقصد آبی ها است و شیخ دیاباته بازیکنی است که  به عنوان گزینه اول برای حضور در ترکیب انتخاب شده است تا پیراهن شماره 9 دوباره در اختیار یک مهاجم آفریقایی باشد.

 

دیاباته 31 ساله هر چند در آخرین فصل فوتبالی خود در عثمانلی اسپور ترکیه نتوانست درخشش خود را ادامه دهد اما کارنامه درخشانی برای ارائه به هواداران استقلال و مدیران این باشگاه دارد تا بتواند خود را به عنوان یک گزینه جذاب معرفی کند.

 

1417369


 58 گل در لیگ یک فرانسه، یازده گل در سری آ ایتالیا، 5 گل در لیگ اروپا و البته تجربه درخشان در دیگر لیگ ها باعث شده تا این بازیکن 194 سانتی متری، چهره ای جذاب برای سرمایه گذاری باشد.

 

او که درخشان ترین حضور خود را در بوردو فرانسه سپری کرده و البته 15 گل ملی نیز در کارنامه او دیده می شود تا به این ترتیب از لحاظ کارنامه به مراتب عملکردی بهتر نسبت به حتی خود تیام داشته باشد.

 

باشگاه استقلال در نهایت حوالی ساعت 13 روز شنبه در اطلاعیه ای رسمی درباره این بازیکن اعلام کرد که او مد نظر باشگاه است و روز یکشنبه وارد تهران می شود تا دوشنبه در تست های پزشکی باشگاه شرکت کرده و سپس راهی کشور ترکیه شود تا در اردوی استقلال حضور پیدا کند.


شنیده ها حاکی از این است که استقلال و دیاباته قرارداد همکاری خود را امضا کردند و اجرایی شدن این قرارداد مشروط به موفقیت این بازیکن در تست های پزشکی روز دوشنبه است؛ خریدی که حالا استقلال را در فصل نقل و انتقالات تبدیل به تیمی جذاب تر از قبل کرده است.

 

1417373

دیدگاه‌ها