کد خبر : 1621914 | 15 تیر 1398 ساعت 11:59 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

لهستان با کوبیاک و بدون او تفاوتی ندارد

اکبری: نمی‌توانستیم شهرام محمودی را به آمریکا ببریم

مربی تیم ملی والیبال گفت: برای ما چندان فرقی نمی‌کرد که با چه تیم‌هایی همگروه شویم چون هر ۵ تیم دیگری که به جز ایران در مرحله نهایی حضور دارند، قهرمان المپیک و جهان بوده اند.

اکبری: نمی‌توانستیم شهرام محمودی را به آمریکا ببریم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز برای شرکت در مرحله نهایی لیگ ملت های ۲۰۱۹ راهی آمریکا شد، پیمان اکبری، مربی ایرانی تیم ملی و دستیار اول کولاکوویچ قبل از این سفر در گفت‌وگویی با "ورزش سه" وضعیت ستاره‌های والیبال ایران را تشریح کرد.


غفور یک مهره کلیدی برای تیم ملی است


خدا را شکر از نظر روحی و روانی تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارد و تنها مشکل ما آسیب دیدگی چند تن از بازیکنان است. به امید خدا این مصدومیت ها هم تا روز شروع مسابقات به طور کامل رفع می شود و تمامی بازیکنان به شرایط ایده آل می رسند. مثلا امیر غفور که در هفته پنجم مصدوم شد و در ۲ بازی آخر نبود، مهره کلیدی ماست و امیدوارم هر چه زودتر به شرایط ایده آل قبلی برگردد.


نمی‌توانستیم شهرام را به آمریکا ببریم


شهرام محمودی از زمانی که تمریناتش را شروع کرد، هدف گذاری خود را با تصمیم کادرفنی روی حضور در مسابقات انتخابی المپیک گذاشت. او آسیب دیدگی داشت و الان در شرایط مسابقه نیست. به همین خاطر نمی‌توانستیم از این بازیکن در مرحله نهایی استفاده کنیم و با همان بازیکنان قبلی به آمریکا می رویم.


فرقی نمی‌کرد با چه تیم‌هایی همگروه شویم


برای ما چندان فرقی نمی کرد که با چه تیم هایی همگروه شویم چون هر ۵ تیم دیگری که به جز ایران در مرحله نهایی حضور دارند، قهرمان المپیک و جهان بوده اند. همه تیم های بزرگ دنیا در آمریکا هستند و ما هم تلاش خود را می کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. تنها تیمی که در میان این 6 تیم کمترین مدال را دارد، تیم ماست.

 

1417360


نمی‌توانم بگویم اول می‌شویم، دوم یا چهارم!


اگر بخواهیم نتیجه خوبی بگیریم، باید با تیم های خوب دنیا بجنگیم. خدا را شکر با توجه به تجربه ای که بچه‌ها کسب کردند، چیزی برای دسترسی به مدال کم نداریم.البته نمی‌شود از قبل بگویی اول می شوی، دوم یا چهارم. باید اول از همه به آمریکا برسیم و شرایط را ببینیم. روز مسابقه است که شرایط هر تیمی مشخص خواهد شد.


لهستان با کوبیاک و بدون او تفاوتی ندارد


خبر ندارم که دقیقا لهستان با چه نفراتی در بازی نخست جلوی ایران قرار می‌گیرد. جدا از بحث‌های حاشیه‌ای درباره کوبیاک، باید بگویم لهستان تیمی است که با آمدن یا نیامدن بازیکنی مثل کوبیاک چندان تفاوت چندانی ندارد. آنها آنقدر بازیکن باکیفیت دارند که همیشه می توانند بهترین عملکردشان را ارائه دهند. برای ما هم فرقی نمی کند که لهستان با کوبیاک به آمریکا بیاید یا خیر. مطمئنا بازیکنی که جای کوبیاک بازی می کند، بیش از ۱۰ درصد با او تفاوت سطح ندارد. در مجموع مطمئن باشید همه تیم ها با قدرت کامل خود در مرحله نهایی حاضر می شوند.


مثل ۳ هفته اول باشیم، نتیجه می گیریم


ما نمی توانیم قولی برای کسب مدال بدهیم، اما بیشترین تلاش خود را می کنیم که دست پر برگردیم. من اعتقاد دارم اگر مثل هفته های اول، دوم و سوم که بازی های سنگین تری داشتیم، عمل کنیم؛ می توانیم نتیجه بگیریم. امیدوارم تا فرا رسیدن اولین مسابقه بازیکنان ایران از هر نظر بتوانند آمادگی خود را حفظ کنند.

دیدگاه‌ها