کد خبر : 1621916 | 15 تیر 1398 ساعت 11:51 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر لیل: لیورپول با نیکلاس پپه مذاکره کرده

با وجود تکذیب باشگاه لیورپول، ژرار لوپز، رئیس باشگاه فرانسوی لیل تایید کرد که لیورپولی‌ها با بازیکن این تیم نیکلاس پپه مذاکره کرده‌اند ولی با باشگاه لیل تماسی نداشته‌اند.

مدیر لیل: لیورپول با نیکلاس پپه مذاکره کرده

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار شایعات متعدد درباره تلاش لیورپول برای به خدمت گرفتن نیکلاس پپه، ستاره باشگاه فرانسوی لیل که فصل درخشانی را در لوشامپیونا پشت سر گذاشته بود، لیورپول این شایعات را تکذیب کرد. اما بعد از تکذیبیه مرسی‌سایدی‌ها، حالا رئیس باشگاه لیل، ژرار لوپز می‌گوید لیورپول با نمایندگان و مدیر برنامه‌های پپه مذاکره کرده ولی تا کنون در این باره تماسی با باشگاه لیل نداشته است.

 

نیکلاس پپه، ستاره 24ساله ساحل عاجی باشگاه لیل فصل گذشته در لوشامپیونا برای این تیم درخشان ظاهر شد و علاوه بر 22 گلی که به ثمر رساند با دادن 11 پاس گل نام خود را به عنوان یکی از درخشان‌ترین بازیکنان فصل گذشته لیگ فرانسه ثبت کرد. درخشش پپه یکی از عوامل مهم کسب مقام دوم لیگ توسط لیل بود.

 

1417366

 

لیورپول تا کنون با وجود شایعات مصرانه هر گونه ارتباط با این بازیکن را تکذیب کرده ولی رئیس لیل با تایید این شایعات گفت:" من این را می‌دانم که با نیکلاس پپه مذاکراتی انجام شده ولی با باشگاه لیل تا کنون مذاکره‌ای انجام نشده است".

 

رئیس باشگاه لیل در ادامه گفت:" لیورپول در پست او بازیکنانی دارد و من فکر می‌کنم چون بعضی از بازیکنان لیورپول ممکن است از این تیم جدا شوند آنها به صرافت جذب پپه افتاده‌اند".

 

لوپز می‌گوید لیورپول تنها تیم خواهان پپه نیست. او در این باره گفت:" قبل از جام ملتهای آفریقا دو پیشنهاد برای او داشتیم. بعد از آن رقابتها خواهیم دید چه خواهد شد".

 

 

دیدگاه‌ها