کد خبر : 1621920 | 15 تیر 1398 ساعت 12:15 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم‌گیری درباره لیست مازاد پرسپولیس در ترکیه

در شرایطی که تصور می‌شد لیست مازاد سرخ ها در روزهای آینده مشخص شود اما به نظر می‌رسد این اتفاق در اردوی ترکیه انجام پذیرد و در تهران اعلام شود.

تصمیم‌گیری درباره لیست مازاد پرسپولیس در ترکیه

به گزارش ورزش سه، به نظر می‌رسد گابریل کالدرون قصد دارد تا چند بازیکن بزرگسال و شاید امید را از فهرست تیم پرسپولیس کنار بگذارد تا جا برای خریدهای او باز شود. حتی در صورت عدم خرید بازیکن جدید نیز پرسپولیس اکنون نزدیک به ۳۰ بازیکن را در لیست خود دارد که شاید بالاتر از حد استاندارد باشد.

 

گمانه زنی درباره نام این بازیکنان در روزهای اخیر به بیشترین حد خود رسید و پیش بینی هایی نیز در این باره انجام گرفت و حتی گفته می‌شد نام بازیکنان مازاد پیش از اردوی ترکیه اعلام خواهد شد اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

 

باشگاه پرسپولیس و گابریل کالدرون در نظر دارند که در اردوی ترکیه راجع به حداقل ۲ بازیکن مازاد پرسپولیس تصمیم بگیرند و در تهران آن را اعلام کنند. بنابراین عملکرد بازیکنان در این اردو می‌تواند نظر سرمربی کهنه کار آرژانتینی را تغییر دهد.

 

باشگاه پرسپولیس روز گذشته هرگونه لیست مازاد از سوی کالدرون را تکذیب کرد اما نوع انتخاب های این مربی در تمرینات به نوعی مشخص می‌کنند که برخی بازیکنان در ذهن او جایی نخواهند داشت اما به هر حال تا پایان اردوی ترکیه هرکسی وقت دارد تا خود را به مربی ثابت کند.

 

دیدگاه‌ها