کد خبر : 1621934 | 15 تیر 1398 ساعت 12:59 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

جواب منفی مدیر ورزشی آژاکس به پیشنهاد بارسا

رسانه‌های هلندی می‌گویند مارک اورمارس، مدیر ورزشی آژاکس، پیشنهاد بارسلونا برای پست مدیر فنی این باشگاه را رد کرده است.

جواب منفی مدیر ورزشی آژاکس به پیشنهاد بارسا

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌ هلندی ​​De Telegraaf می‌گوید مارک اورمارس، مدیر ورزشی باشگاه آژاکس آمستردام از سوی بارسلونا، تیمی که سابقه بازی در آن را دارد پیشنهادی دریافت کرده که به بارسا ملحق شده و به عنوان مدیر فنی این باشگاه فعالیت کند. ولی به گزارش این رسانه هلندی، اورمارس پیشنهاد بارسا را محترمانه رد کرده و به آژاکس وفادار مانده است.

 

1417387

 

پپ سگورا که از جولای 2017 به عنوان نایب‌رئیس بارسلونا فعالیت می‌کرد و چند روز پیش از پست خود استعفا داد در این مدت وظایف مدیر فنی را هم به عهده داشت. بعد از استعفای سگورا، مدیران ارشد بارسلونا با مارک اورمارس تماس گرفته و از او خواسته‌اند به باشگاه سابقش پیوسته و پست مدیریت فنی را به عهده بگیرد.

 

رسانه هلندی می‌گوید اورمارس به بارسلونا اعلام کرده از این پیشنهاد بسیار خشنود شده و آن را برای خود باعث افتخار می‌داند ولی به دلیل تعهدی که نسبت به باشگاه آژاکس احساس می‌کند با کمال احترام درخواست بارسا را رد می‌کند.

 

پیش از این در خبرها آمده بود که آرسنال هم برای منصوب کردن اورمارس به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه ابراز تمایل کرده ولی اورمارس با رد این پیشنهاد اعلام کرده که تا پایان قراردادش با آژاکس یعنی تا سال 2024 به فعالیت در این تیم ادامه خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها