کد خبر : 1621943 | 15 تیر 1398 ساعت 13:27 | 892 بازدید | 0 دیدگاه

رسانه چینی: پیشنهاد گوانگژو به مورینیو جعلی است

رسانه چینی تایتان اسپورتز می‌گوید شایعات درباره پیشنهاد باشگاه چینی گوانگژو اورگرانده به ژوزه مورینیو برای سرمربی‌گری این باشگاه، ساختگی است.

رسانه چینی: پیشنهاد گوانگژو به مورینیو جعلی است

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه ساعاتی پیش اخباری در رسانه‌های مختلف ورزشی دنیا منعکس شد که بر اساس آن باشگاه چینی گوانگژو اورگرانده به ژوزه مورینیو، مربی صاحب‌نام پرتغالی پیشنهادی کلان برای بدست گرفتن سکان هدایت این باشگاه ارائه داده ولی مورینیو این درخواست را نپذیرفته، رسانه چینی تایتان اسپورتز با انتشار گزارشی مدعی شد که این شایعات، ساختگی بوده و پیشنهادی از سوی باشگاه چینی به مورینیو ارائه نشده است.

 

در گزارشهای منتشر شده ادعا شده بود باشگاه چینی گوانگژو اورگرانده که یکی از باشگاه‌های متمول فوتبال این کشور بوده و تا کنون ولخرجی‌های زیادی در بازار نقل و انتقالات داشته با ژوزه مورینیو، سرمربی سابق یونایتد تماس گرفته و پیشنهادی نجومی به او ارائه کرده.

 

1417249

 

مورینیو از دسامبر 2018 که از سرمربی‌گری منچستریونایتد اخراج شد تا کنون بدون تیم مانده و اخیراً از قصد خود برای بازگشت به دنیای فوتبال سخن گفته بود. گفته می‌شد مورینیو به دلیل دشواری انتقال به چین برای خانواده‌اش از خیر پیشنهاد وسوسه‌انگیز گوانگژو اورگرانده گذشته است.

 

اما بر اساس گزارش رسانه چینی، مالک باشگاه اورگرانده بر خلاف آنچه در شایعات گفته شده بود اخیراً دیداری با مورینیو نداشته بلکه دیدار این دو در ماه مه سال جاری میلادی اتفاق افتاده و در آن هیچ بحثی درباره مربی‌گری او در این باشگاه چینی مطرح نشده است.  

 

دیدگاه‌ها