کد خبر : 1621945 | 15 تیر 1398 ساعت 13:34 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

اوزیل در یک قدمی انتقال به فنرباغچه

رسانه‌های ترکیه می‌گویند مسوت اوزیل به زودی به ترکیه خواهد رفت و به عنوان بازیکن قرضی به فنرباغچه خواهد پیوست.

اوزیل در یک قدمی انتقال به فنرباغچه

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره جدایی مسوت اوزیل، ستاره آلمانی و ترک‌تبار آرسنال از این باشگاه شنیده می‌شد ولی آرسنال این شایعات را تکذیب کرده و رسانه‌های انگلیسی خبر از ماندگاری اوزیل در این تیم داده بودند حالا رسانه‌های ترکیه از نزدیک شدن اوزیل به فنرباغچه می‌گویند.

 

رسانه ترکیه‌ای فوتبال آرنا می‌گوید از منابع نزدیک به اوزیل مطلع شده که او به زودی آرسنال را ترک کرده و به عنوان بازیکن قرضی به تیم فنرباغچه ملحق خواهد شد. تیمی که فصل گذشته مشکلات شدیدی را تجربه کرده و قصد دارد ناکامی عجیبش را در فصل آینده جبران کند.

 

1415695

 

بر اساس این گزارش، آرسنال از مدتها پیش تصمیم گرفته بود اوزیل را به فروش برساند ولی در نهایت به دلیل پیدا نشدن مشتری مناسب، به نظر می‌رسید اوزیل در آرسنال ماندگار خواهد شد. مشکل بزرگ آرسنال در فروش اوزیل دستمزد بالای او بوده چرا که کمتر باشگاهی حاضر بود دستمزدی معادل دستمزد دریافتی او در آرسنال به این ستاره آلمانی پرداخت کند.

 

اما حالا احتمال انتقال او به ترکیه و فنرباغچه بالاتر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد. به گزارش فوتبال آرنا، فنرباغچه سخت در تلاش است تا پول لازم برای اولین پیش‌پرداخت قرارداد قرضی اوزیل را فراهم کند.

 

دیدگاه‌ها