کد خبر : 1621946 | 15 تیر 1398 ساعت 13:46 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

نبی پاسخ ادعای مدیرعامل سابق را داد

آقای گرشاسبی از مفاد قراردادها بی اطلاعید؟

عضو هیات مدیره پرسپولیس در واکنش به ادعای گرشاسبی مدعی شد او احتمالا از مفاد قراردادهای بازیکنان بی اطلاع بوده است.

آقای گرشاسبی از مفاد قراردادها بی اطلاعید؟

به گزارش "ورزش سه"، گرشاسبی، مدیرعامل سابق پرسپولیس در گفتگویی مدعی شده بود که ادعای نبی در خصوص بند آزادسازی بازیکنان پرسپولیس بی اساس است و نبی در این زمینه دروغ گفته است. مساله‌ای که واکنش محمدمهدی نبی را در پی داشته است. این عضو هیات مدیره در گفتگو با خبرنگار ما و فارس گفته: من واقعاً تعجب می‌کنم که چرا آقای گرشاسبی وارد این مبحث شد. احتمالاً  او از برخی از قراردادها بی‌اطلاع بوده یا اینکه اطلاعات غلط به او داده شده است. وقتی عنوان کردم که در برخی از قراردادها اصول رعایت نشده با اطلاعات و مطالعه مستندات بوده است که این مستندات در باشگاه وجود دارد و عین واقعیت است.

 

وی ادامه داد: برای مثال آقایان بیرانوند، ترابی و عالیشاه به راحتی می‌توانستند با پرداخت درصدی از قرارداد جدید خود با باشگاه‌های خارجی از پرسپولیس جدا شوند. در قرارداد محمد انصاری هم بندی وجود داشت که او می‌توانست به صورت یک‌طرفه قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند که خوشبختانه با تدبیر باشگاه و مذاکرات متعددی که با این بازیکنان انجام شد آنها ماندنی شدند. بحث دیگر درباره برخی از بازیکنان بود که آنها نیز پیشنهادهای خارجی داشتند اما خوشبختانه با مذاکرات صورت گرفته در پرسپولیس ماندگار شده و قرارداد خود متعهد هستند.

 

نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه اینطور توضیح داده است: با توجه به مصوبات هیأت مدیره، اطلاع‌رسانی توسط سایت رسمی باشگاه پرسپولیس،مدیرعامل باشگاه و در صورت لزوم توسط اینجانب انجام می‌شود و در زمان‌های مقتضی ما باید پاسخگوی رسانه‌ها باشیم و این موضوع در هیأت مدیره مصوب شده و ما هم وظایف ذاتی خود را انجام داده و خواهیم داد. اگر چه در یک ماه اخیر مجبور شدیم با صلاحدید باشگاه سکوت را اختیار کنیم.

 

نبی در پایان گفت: اگرچه آقای گرشاسبی به بحث اخذ مجوز حرفه‌ای اشاره کرد و در این بخش زحمات قابل توجهی هم کشیده اما خود او بهتر از هر کسی می‌داند که در همان موقع کمیته صدور مجوز حرفه‌ای جلوتر از باشگاه حرکت می‌کرد و ساعت‌ها جلسات طولانی با باشگاه‌های مختلف از جمله پرسپولیس داشتیم تا بتوانند الزامات اخذ مجوز حرفه‌ای را کسب نمایند. لازم به ذکر است که این کارها توسط یک فرد خاص انجام نشده و از وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و خود باشگاه‌ها همگی تلاش کردند تا نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.

دیدگاه‌ها