کد خبر : 1621950 | 15 تیر 1398 ساعت 14:15 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکره با بارسا هرگز

خواهش الخلیفی از پرز؛ از شر نیمار نجاتم بده

در روزهایی که همه از بازگشت احتمالی نیمار به بارسلونا حرف می زنند، پاری سن ژرمن ستاره برزیلی را به رئال پیشنهاد داد.

خواهش الخلیفی از پرز؛ از شر نیمار نجاتم بده

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، شرایط بین بارسلونا و پاری سن ژرمن در بدترین حالت ممکن خود قرار دارد. هواداران بارسا بر اساس شایعات، هر لحظه منتظر خبری جدید از نیمار هستند؛ در حالی که در باشگاه بارسلونا فعلا هیچ علاقه ای به جذب این ستاره برزیلی وجود ندارد. جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس بارسا روز گذشته در یک نشست خبری تایید کرد که بحث خرید نیمار در بارسلونا مطرح نیست چرا که پی اس جی حاضر به مذاکره نشده است. در واقع رابطه بین دو باشگاه از دو سال پیش به قدری خراب است که هرگونه نشستن بر سر میز برای مذاکره بین دو طرف، دور از ذهن به نظر می رسد.

 

 

1417396

 

 

همه چیز از تابسنان 2017 و تلاش جدی بارسا برای جذب "مارکو وراتی"، ستاره ایتالیایی پی اس جی شروع شد. عملیاتی که نه تنها منتفی شد که با پاسخ کوبنده باشگاه پاریسی همراه شد و نیمار را با 222 میلیون یورو بند فسخ قراردادش به خدمت گرفتند. تابستان گذشته پی اس جی تا یک قدمی جذب ایوان راکیتیچ هم پیش رفت و بارسا تلاش فراوانی کرد تا ستاره کروات را به ماندن متقاعد کند. همچنین فعالیت های بارسا برای جذب آدرین رابیو هم به نتیجه ای نرسید.در چنین اوضاع و احوالی، ناصر الخلیفی در دو نوبت نیمار را به رئال مادرید پیشنهاد داده است.

 

 

1416912

 

 

هر اندازه رابطه پی اس جی و بارسا تیره و تار است، در عوض با رئال مادرید رابطه ای کاملا حسنه دارد و این دو باشگاه در تماس مداوم با یکدیگر در مورد مسائل مختلف هستند. پرز و الخلیفی دوستانی صمیمی هستند و در مناسبت های مختلف این را ثابت کرده اند.

پیشنهاد شدن نیمار به رئال برای سران باشگاه مادریدی یک سورپرایز نبود اما پیشنهاد، کمی دیر به دست شان رسید و اگر چند ماه زودتر از این قضیه مطلع می شدند، الان حتی می توانستیم نیمار را با پیراهن رئال ببینیم. رئال اکنون برنامه ای برای جذب ستاره برزیلی ندارد و به دلیل فشردگی بازیکنان در خط حمله، بیشتر تمایل به فروش مهاجم دارد تا جذب یک مهره تهاجمی دیگر.

 

 

1416535

 

 

پاسخ رئال به هر دو پیشنهاد پی اس جی در مورد نیمار منفی بود و در حال حاضر امکان اینکه نیمار را با پیراهن رئال ببینیم، بسیار بعید است. از سوی دیگر پی اس جی می داند که حفظ نیمار با توجه به اختلافات اخیر مشکل است و تنها مقصد احتمالی برای او بارسلونا خواهد بود اما پاریسی ها تحت هیچ شرایطی قصد ندارند با بارسا وارد مذاکره شوند.

آیا در روزهای پیش رو نظر رئالی ها در مورد نیمار تغییر خواهد کرد؟ سران پی اس جی بیشتر از همیشه منتظر تغییر عقیده فلورنتینو پرز هستند تا آنها را از شر نیمار و حواشی اش نجات دهد. ستاره ای که هدف 13 ساله رئال است ولی حالا که او در تیرس به نظر می رسد، علاقه ای برای جذبش وجود ندارد.

 

دیدگاه‌ها