کد خبر : 1621951 | 15 تیر 1398 ساعت 14:14 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

هر کسی جای من بود، امتیازآورترین می‌شد!

غفور: برای رویای بزرگمان تلاش می‌کنیم

ملی پوش والیبال ایران گفت: امیدوارم در این دوره بتوانیم مقام درخور شان والیبال ایران کسب کنیم و این اتفاق دور از دسترس نیست.

غفور: برای رویای بزرگمان تلاش می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، امیر غفور، پشت خط‌زن تیم ملی والیبال که در دور مقدماتی لیگ ملت‌های 2019 یکی از ستاره های ایران بود و عنوان بهترین اسپکر مسابقات را هم به دست آورد، با وجود مصدومیت توانسته خودش را برای دور نهایی این مسابقات آماده کند.


غفور قبل از اعزام به شیکاگو گفت: خدا را شکر ما توانستیم لیگ ملت ها را خیلی خوب شروع کنیم و به آن چیزی که استحقاقش را داشتیم، تا الان رسیدیم. از الان به بعد هم باید به رویای بزرگی که مردم، بازیکنان و مربیان دارند دست پیدا کنیم.


وی افزود: قطعا رفتن روی سکو کار سختی است و همت بازیکنان را می طلبد. امیدوارم مردم هم مثل همیشه ما را حمایت و دعا کنند. باور کنید انرژی خودشان را برای ما می فرستند. با این حمایت ها ما می توانیم خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم. خیلی امیدوارم در این دوره بتوانیم مقام درخور شان والیبال ایران کسب کنیم و این اتفاق دور از دسترس نیست.


غفور درباره اینکه جزو امتیازآورترین بازیکنان دور مقدماتی و بهترین اسپکر مسابقات بود، گفت: والیبال ورزش تیمی است. پشت خط زن هم وظیفه‌اش این است بیشترین امتیاز را کسب کند. اینکه من چنین عنوانی را کسب کردم، عجیب و غریب نیست. شاید هر کسی جای من بود، این عنوان را کسی می‌کرد. زمانی چنین عنوانی برای من جذاب است که عنوان تیمی هم به دست آوریم. در تیم ملی ایران، هر بازیکنی در پست خودش بهترین است. مقام انفرادی برای من در کنار مقام تیمی خوشایند است.

دیدگاه‌ها