کد خبر : 1621987 | 15 تیر 1398 ساعت 17:02 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید به په ماروتا

ایکاردی و ناینگولان از اینتر کنار گذاشته شدند

مدیر اجرایی اینتر امروز تایید کرد که مائورو ایکاردی و راجا ناینگولان دیگر جایی در برنامه های فصل بعد اینتر ندارند.

ایکاردی و ناینگولان از اینتر کنار گذاشته شدند

به گزارش "ورزش سه"، آینده مائورو ایکاردی در اینتر همچنان مبهم است و در روزهای اخیر شایعات پیوستن او به یوونتوس و ناپولی مطرح شده است. امروز به په ماروتا هم تایید کرد که این ستاره آرژانتینی دیگر جایی در برنامه های اینتر ندارد و در فهرست فروش قرار داده شده است.

شرایط برای راجا ناینگولان ستاره بلژیکی اینتر که فصل گذشته از رم به خدمت گرفته شد نیز مشابه است و او هم باید به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد.

 

 

Image result for icardi nainggolan

 

 

ماروتا در مصاحبه با اسکای اسپورتس و در مورد آینده ایکاردی و ناینگولان گفت:« ایکاردی و ناینگولان؟ در مورد این دو نیاز به شفافیت و روشن سازی است. با نماینده های هر دو به روشنی حرف زده ایم و هر دو می دانند که وضعیت شان در اینتر چگونه خواهد بود.

البته هرگز قصد زیر سوال بردن کیفیت آنها را ندارم؛ ولی دیگر جایی در برنامه های اینتر نخواهند داشت. ایکاردی در فهرست فروش است و به او این مساله را اطلاع داده ایم. البته هر دو با ما قرارداد دارند و به آن احترام می گذاریم و طبق قرارداد، بازیکن باید تمرینات پیش فصل را شروع کند و حق و حقوقش را نیز دریافت می کند. هر بازیکنی طبق قرارداد می تواند بماند ولی در نهایت مربی تصمیم گیرنده اصلی است و او تعیین می کند چه کسانی بازی خواهند کرد. در هر صورت ایکاردی و ناینگولان در ایده های کونته جایی ندارند.»

 

دیدگاه‌ها