کد خبر : 1621990 | 15 تیر 1398 ساعت 17:15 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیته استاد تعویض ها

خصوصیت بارز سرمربی برزیل؛ تعویض های طلایی

تیته سرمربی تیم ملی برزیل در کوپا آمریکا نشان داده که می تواند تعویض های موثری انجام دهد.

خصوصیت بارز سرمربی برزیل؛ تعویض های طلایی

به گزارش ورزش سه، تیم ملی برزیل بعد از کسب 7 امتیاز در دور گروهی کوپا آمریکا به مرحله بعد مسابقات صعود کرد. طلایی پوشان برزیل پس از انجام پنج بازی از ابتدای این رقابت ها به فینال رسیدند تا 00:30 بامداد دوشنبه به مصاف تیم ملی پرو بروند. تیته تیمی را راهی این بازی ها کرد که به سختی می توان برابرش به پیروزی فکر کرد.

 

 

1415684

 

 

برزیل از پنج دیداری که انجام داد موفق شد در سه دیدار دروازه حریفان را باز کند و در دو دیدار در امر گلزنی ناکام بماند. برزیل در این دوره از مسابقات کوپا آمریکا نتوانست دروازه دو تیم ونزوئلا و پاراگوئه را باز کند. اولین دیدار جام بین برزیل و بولیوی برگزار شد و شاگردان تیته موفق شدند با برتری سه گله از سد این تیم عبور کنند. در دقیقه 81 این بازی تیته اورتون کاردوسو دا سیلوا را به میدان بازی فرستاد و اورتون تنها چهار دقیقه نیاز داشت تا دروازه حریف را باز کند و نام خود را در بین زنندگان گل کوپا آمریکا جا دهد.

 

 

1414443

 

 

در هفته سوم جدال بین دو فینالیست این دوره مسابقات در دور گروهی پرگل از آب در آمد. سلاطین سامبا جشنواره گل به راه انداختند و با زدن پنج گل به پرو به مرحله حذفی رسیدند. تیته در این دیدار نیز همانند بازی اول دست به تعویضی زد که در ادامه بازی موثر ظاهر شد. این مربی 58 ساله در دقیقه 77 ویلیان را به جای کوتینیو وارد زمین کرد که ویلیان موفق شد دروازه پرو را باز کند.

تیته در دو دیدار از سه دیداری که تیمش در کوپا آمریکا گلزنی کرده یک بازیکن تعویضی او موفق به گلزنی شده است و تنها در دیدار با آرژانتین تعویض های او به گلزنی ختم نشد.

 

 

1414358

دیدگاه‌ها