کد خبر : 1621997 | 15 تیر 1398 ساعت 17:54 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

کارم ارائه فوتبال جذاب است؛

برانکو: فلسفه من بازی هجومی و تمرکز بر خط حمله است

برانکو ایوانکوویچ در مراسم معارفه ای که برای او به عنوان سرمربی جدید الاهلی در نظر گرفته شده بود، قول داد تا تمام تلاشش را برای موفقیت تیم به کار بگیرد.

برانکو: فلسفه من بازی هجومی و تمرکز بر خط حمله است

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس مطبوعاتی ای که برای معرفی رسمی این مربی کروات به عنوان سرمربی فصل آینده الاهلی عربستان برگزار شد، صحبت هایش را با تاکید بر این نکته که فلسفه ام بازی هجومی است، آغاز کرد و اعلام کرد تیمش باید در تمامی جام ها مدعی باشد.


سرمربی فصل گذشته پرسپولیس ادامه داد: از جایگاه الاهلی در فوتبال عربستان اطلاع دارم. کار بزرگی در انتظار ما است و نیاز است که همه پشت ما بایستند تا رقابت خوبی در تمامی جام ها داشته باشند.


برانکو همچنین ضمن تشکر از مدیران باشگاه الاهلی افزود: خیلی ممنونم که فرصت هدایت یکی از باشگاه های بزرگ در آسیا و یک قهرمان بزرگ در عربستان را برعهده گرفته ام. کار بزرگی برای الاهلی که تیم بزرگی است باید انجام دهیم. تیم های بزرگ نیاز دارند، در تمام جام ها مدعی باشند.


او با توضیح فلسفه کاری خود عنوان کرد: کارم این است که فوتبال جذابی ارائه دهم تا هواداران لذت ببرند. سعی می کنیم که بازی و تمرکز ما در خط هجومی باشد و در سایر خطوط با جدیت کار کنیم.


از برانکو در مورد بازیکنان خارجی مدنظرش پرسیده شد و او افزود: هفت جا برای بازیکنان خارجی داریم. در حال صحبت با باشگاه هستم تا بهترین نقل و انتقالات را داشته باشیم.


سرمربی 65 ساله الاهلی عربستان در رابطه با خط دفاعی نه چندان خوب تیم طی فصل گذشته، اظهار داشت: چیزی که برای ما مهم است اینکه خط دفاعی را با نیروهای توانمند تقویت کنیم تا عملکرد تیم را بهتر کنیم.


سرمربی سابق تیم ملی ایران اینگونه صحبت هایش را خاتمه داد: با تمام وجود و جدیت کار می کنیم و هر آن چیزی که لازم است انجام می دهیم تا هواداران از شرایط تیم راضی باشند.

 

دیدگاه‌ها