کد خبر : 1622009 | 15 تیر 1398 ساعت 18:25 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

روباه کارشناس یک هشتم جام ملت های آفریقا

شفر: پیروزی تیم های کوچک خوشحالم می کند

وینفرد شفر ملقب به روباه حذف و خروج مراکش را از جام ملت های آفریقا در مرحله یک هشتم نهایی این تورنمنت را مادر شگفتی ها نامید.

شفر: پیروزی تیم های کوچک خوشحالم می کند

به گزارش" ورزش سه"، رقابت های جام ملت های آفریقا 2019 که در کشور مصر برگزار می شود با حذف مراکش توسط تیم گمنام بنین شگفت انگیز شد. وینفرد شفر که در برنامه الاخبار الیوم حضور پیدا کرده بود سابقه هدایت تیم ملی کامرون را در همین رقابت ها دارد گفت:« درباره بازی مراکش و بنین باید بگویم که مراکش بازیکنان و ستاره های بزرگی دارد که در لیگ ها و تیم های مطرح دنیا بازی می کنند اما در مقابل تیم ملی بنین یک تیم گمنام و ناآشنا بود و اولین بار بود که در این دوره از رقابت ها حضور پیدا می کند.» او افزود:« بنین به یک روش منظم بازی کرد و تیم گمنامی است اما در بازی برابر مغرب که کاندیدای قهرمانی است با یک روحیه واحد بازی کردند و با یک عملکرد خوب گروهی به برتری رسیدند. آن ها در بازی گروهی عالی بودند و در دفاع عملکرد و نظم خیلی خوبی داشتند و برای آرزوی بزرگشان بازی کردند.»


او افزود:« در مقابل بازیکنان مغربی در این مسابقات از سطح خودشان دور بودند، این تیم ستاره هایی را در اختیار دارد ولی این تیم در کارگروهی مشکل دارد و بنین از این استفاده و کار را تمام کرد. تیم مغرب از لحاظ ذهنی آماده نبود و عملکرد ضعیفی از خودش نشان داد.» مربی سابق استقلال اضافه کرد:« پیروزی های تیم های کوچک که افتخاری ندارند به خصوص در بازی های قاره ای و مقابل تیم های بزرگ  خیلی من را خوشحال می کند و چیزی است که درباره جادوی فوتبال دلالت می کند.»


شفر درباره بازی پیش روی نیجریه و کامرون صحبت کرد و گفت:« تیم ملی کامرون در ترکیب تیمش با مشکلاتی مواجه است که می تواند تاثیر زیادی روی کار این تیم داشته باشد. صحبت ها و اخبار حکایت از یک بازی نزدیک و سخت دارد.»


او در آخر گفت:« من فکر نمی کنم در ادامه مسابقات دیگر شگفتی رقم بخورد، چون دیگر تیم ضعیفی در این رقابت ها نمانده است.»

دیدگاه‌ها