کد خبر : 1622026 | 15 تیر 1398 ساعت 19:09 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

روبن ساموت:

بازیکنان باید به حرف لمپارد گوش کنند

روبن ساموت بازبکن سابق آکادمی چلسی از باور فرانک لمپارد به جوانان باشگاه می گوید.

بازیکنان باید به حرف لمپارد گوش کنند

به گزارش "ورزش سه"، خرید جدید باشگاه ساندرلند که سال‌ها تحت قرارداد چلسی بود، باور دارد که محرومیت نقل‌و‌انتقالاتی اخیر به فرصت‌های هیجان انگیزی برای جوانان باشگاه منجر میشود‌ روبن ساموت که از 8 سالگی عضو باشگاه چلسی بوده است قرارداد خود را با ساندرلند به امضا رسانده و به این تیم منتقل میشود. با این وجود او می‌گوید از اینکه با آمدن تیم مربی‌گری جدید هم تیمی‌های سابق او شانس بیشتری برای بازی کردن پیدا میکنند بسیار خوشحال و هیجان‌زده است.

 

در روز‌های اخیر فرانک لمپارد به عنوان سرمربی جدید چلسی انتخاب شده و جودی موریس را به عنوان دستیار خود برگزیده که سابقه مربی‌گری در آکادمی و تیم های پایه باشگاه را دارد.

 

همچنین جو ادواردز با ارتقاع درجه در کادر مربی گری لمپارد حضور خواهد داشت. وی در تیم های پایه و رده های سنی مختلف چلسی مربی‌گری کرده است و بازیکنان جوانی مثل روبن ساموت، روبن لوفتوس-چیک، تامی آبراهام و میسون مونت از شاگردان این مربی بوده اند. روزهایی که آنها تنها کودکانی در مرکز تمرینی کوبهام باشگاه چلسی بودند.

 

پیوستن به ساندرلند در انتقالی آزاد و ترک چلسی پس از 13 سال لحظه‌ی احساسی ای برای روبن ساموت است، اما او برای برداشتن قدم بعدی در ماجراجویی فوتبالی خود هیجان زده است.

 

1417062

 

با این وجود او نگاهی به عملکرد بازیکنان جوان چلسی و همبازیان سابق خود در آکادمی چلسی خواهد داشت که همگی همراه با کادر مربی گری جدید از تیم های پایه به تیم اصلی راه یافته اند.

 

ساموت به سایت گل گفت: "اگر زمان مناسبی برای عضویت در آکادمی باشگاه وجود داشته باشد، آن زمان حالاست و اخبار رسیده از باشگاه بسیار هیجان انگیز است. جودی با بازیکنان زیادی از آکادمی کار کرده است، پس فکر میکنم درهای بیشتری باز شده اند. بسیاری از بازیکنان آکادمی بر‌این باورند که با حضور در تمرینات و مسابقات پیش‌فصل شاید بتوانند راه خود را به تیم اصلی باز کنند.

 

فرانک بازی بسیاری از بازیکنان آکادمی را تماشا کرده است و جودی نیز با آنها کار کرده است. میسون مونت و فیکایو توموری از خوبی‌های فرانک لمپارد برای من گفته اند. ما شاهد دست‌آورد های او به عنوان بازیکن بوده ایم، در نتیجه بازیکنان تیم اصلی با الگو قرار دادن و احترام به او گفته های او را مورد توجه قرار میدهند. آنها باید به او گوش دهند تا عملکرد خوبی داشته باشند."

 

جو ادوارز نیز در کنار اوست. او از تیم زیر 8 ساله های باشگاه مربی من بوده. او عالی است. من رابطه بسیار صمیمی‌ای با او دارم و احساس میکنم هرزمان میتونم در مورد هر مسئله‌ای با اون صحبت کنم. حتی راجع به مشکلات خارج از زمین.

 

جودی خودش یک هافبک بوده و در بالاترین سطح در باشگاه بازی کرده و همیشه به من توصیه های خوبی کرده. جو و جودی کسانی بودند که به من اطمینان دادند که من لیاقت بازی کردن در چلسی را دارم که به من خیلی کمک کرد. همچنین آن ها در نیمه نهایی و فینال جام جوانان من را در ترکیب اصلی قرار دادند.

 

جو در مسابقات Checktrade (جام اتحادیه آکادمی ها) من رو به عنوان کاپیتان تیم زیر 23 ساله ها انتخاب کرده بود و ما بسیار بدشانس بودیم که در نیمه نهایی در ضربات پنالتی حذف شدیم. اون ها از توانایی بچه‌ها آگاهند و این محرومیت فرصت بسیار هیجان انگیزی برای جوانان باشگاه است.

دیدگاه‌ها