کد خبر : 1622038 | 15 تیر 1398 ساعت 19:40 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد جالب رئال مادرید برای جذب پل پوگبا

رئال مادرید قصد دارد به هر ترتیبی شرایط جذب پل پوگبا را فراهم کند.

پیشنهاد جالب رئال مادرید برای جذب پل پوگبا


به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد مورد توجه رئال مادرید قرار دارد و دیروز مینو رایولا، مدیر برنامه ایتالیایی وی اذعان داشت قصد موکلش برای جدایی جدی بوده و باشگاه منچستریونایتد نیز در جریان تمایل پوگبا به جدایی قرار گرفته است.

 

نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد رئال مادرید قصد دارد با پیشنهاد 72 میلیون پوندی به اضافه انتقال یکی از بین گرت بیل یا ایسکو، یونایتد را راضی به فروش پوگبا کند. این دو بازیکن جایی در اندیشه های زیزو برای فصل بعد نداشته و رئال مادرید مشکلی با فروش آنها ندارد. گرت بیل که مدت هاست از ترکیب رئال خارج شده است و با ورود ادن هازارد، شرایط ایسکو برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی آسان نخواهد بود.

 

1417482

 

زین الدین زیدان علاقه شدیدی به هموطن خود دارد و از فلورنتینو پرز خواسته تحت هر شرایطی مقدمات جذب وی را فراهم کند. هم ایسکو و هم گرت بیل در سال های اخیر مورد توجه یونایتد قرار داشته اند و باید دید اوله گونار سولسشر در صورت قبول این پیشنهاد، خواهان جذب کدام یک از این دو بازیکن است.

 

البته به جز رئال مادرید، یوونتوس هم تمایل زیادی به جذب هافبک سابق خود دارد و به نظر می رسد اگر جدایی پوگبا قطعی شود، یکی از بین تورین یا مادرید مقصد نهایی وی خواهد بود.

دیدگاه‌ها