کد خبر : 1622083 | 15 تیر 1398 ساعت 22:40 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش بی‌ثمر سردار در سوپرکاپ؛

کولاک آزمون با گل نیستلرویی قهرمانی نداشت!

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ با وجود به ثمر رساندن دو گل نتوانست مانع از شکست تیمش برابر لوکوموتیو مسکو شود.

کولاک آزمون با گل نیستلرویی قهرمانی نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه سوپر کاپ فصل ۱۹-۲۰۱۸ فوتبال روسیه از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در استادیوم VTB  آرنا(اختصاصی باشگاه دینامو مسکو)، بین تیم‌های زنیت سنت‌پترزبورگ، قهرمان لیگ برتر و لوکوموتیو مسکو، قهرمان جام حذفی برگزار شد که سردار آزمون از ابتدا در خط حمله تیم زنیت حضور داشت.

 

لوکوموتیو مسکو شروع خوبی در این دیدار داشت و با گلزنی فدور اسمولوف، مهاجم ملی پوش خود در دقیقه ۶ پیش افتاد تا یاران آزمون کار دشواری برای ادامه بازی داشته باشند.

 

در حالی که نیمه اول رو به پایان بود، حملات پُر دامنه زنیت سنت‌پترزبورگ در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده جواب داد و پس از ارسالی که ایگور اسمولینکوف از جناح راست زمین انجام داد، آرتم ژیوبا با کنترل توپ و در شلوغی محوطه جریمه توپ را به سردار آزمون رساند تا ستاره ایرانی در مقابل محوطه ۶ قدم دروازه لوکوموتیو مسکو را باز کند و دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

 

 

1417527

 

سردار آزمون که فصل درخشانی در زنیت سنت‌پترزبورگ پشت سر گذاشته و در دو دیدار تدارکاتی اخیرشان موفق به گلزنی شده بود، امشب هم برابر لوکوموتیو مسکو نمایش خیره کننده‌ای داشت و پس از آنکه گل اول را به ثمر رساند، در دقیقه ۵۲ نیز سانتر زمینی اسمولینکوف را دریافت کرد تا پس از یک چرخش و ضربه نوک پا گل دوم زنیت را بزند؛ گلی که به گل نیستلرویی معروف است و مشابه گل او برابر تیم ملی قطر در جام ملت‌های ۲۰۱۵ بود.

 

اما در ادامه مسابقه برتری یاران آزمون به شکل عجیبی طی سه دقیقه از دست رفت و آنها با وجود اینکه سوار بر بازی بوده و یک گل پیش افتادند ولی نتوانستند نتیجه را حفظ کنند و در دقایق ۷۹ و ۸۲ دو گل از الکسی میرانچوک، ستاره جوان و ملی پوش لوکوموتیو مسکو دریافت کردند تا در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ بازنده این مسابقه حساس شوند.

 

سردار آزمون که در نقل و انتقالات زمستانی ۲۰۱۹ به زنیت سنت‌پترزبورگ پیوست و در دور برگشت با ۸ گل، بهترین گلزن تیمش بود و نقش زیادی در قهرمانی‌شان در لیگ برتر روسیه داشت، امشب تلاش زیادی کرد تا به دومین جام اروپایی خود دست پیدا کند ولی در نهایت تلاش او ثمری نداشت و زنیت با شکست برابر لوکوموتیو مسکو به قهرمانی در سوپرکاپ روسیه نرسید.

 

1417528

 

یاران آزمون یکشنبه شب هفته آینده در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر روسیه در استادیوم گازپروم آرنا میزبان تیم تامبوف خواهند بود.

دیدگاه‌ها