کد خبر : 1622109 | 16 تیر 1398 ساعت 01:35 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

آرژانتین 2-1 شیلی: سومی بی‌اهمیت در شب جنجالی

تیم ملی آرژانتین در دیداری جنجالی و پربرخورد موفق شد 2-1 شیلی را شکست بدهد و عنوان سوم رقابت های کوپا آمه‌ریکا را از آن خود کند.

آرژانتین 2-1 شیلی: سومی بی‌اهمیت در شب جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که با اخراج لیونل مسی و گری مدل، هر دو تیم یک نیمه را با یک بازیکن کمتر بازی کردند، در نهایت این آلبی سلسته بود که با گل های سرخیو آگوئرو و پائولو دیبالا به پیروزی رسید و تک گل شیلی از روی نقطه پنالتی نتوانست مانع از شکست آنها شود.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. اما در دقیقه 12 بود که آرژانتین روی اولین موقعیت جدی اش به گل رسید. روی یک ضربه خطا در میانه میدان بود که مسی با هوشمندی با یک پاس عمقی توپ را به پشت مدافعان حریف برای آگوئرو فرستاد و او هم در موقعیتی تک به تک، کار را تمام کرد.

 

1417560

 

بعد از این گل بازیکنان شیلی پیش کشیدند اما این آرژانتین بود که می توانست در دقیقه 20 به گل دوم برسد اما ضربه مسی بعد از برخورد به خارا، در حالی که منحرف شده بود، توسط آریاس مهار شد.

با این حال، انتظار آلبی سلسته برای رسیدن به گل دوم چندان طولانی نشد و این تیم در دقیقه 22 توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد. این بار روی پاس در عمق لوسلسو بود که دیبالا با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه چیپ دقیق، توپ را از روی بدن آریاس، به قعر دروازه فرستاد.

 

1417559

 

بعد از این گل، بازی کمی به خشونت کشیده شد و بازیکنان خطاهای شدیدتری روی هم داشتند. در دقیقه 32، چیزی نمانده بود که آرژانتین به گل سوم برسد اما ضربه آکروباتیک دیبالا از کنار دروازه به بیرون رفت.

چند دقیقه بعد، روی یک توپ نه چندان جدی که از کنار زمین به بیرون رفت، مسی و گری مدل با هم درگیر شدند که داور در نهایت به هر دو بازیکن کارت قرمز نشان داد.

 

1417558

 

دقایق پایانی نیمه اول تحت تاثیر این اتفاق، بدون موقعیت خاصی سپری شد و آرژانتین در این نیمه به برتری 2-0 رسید.

نیمه دوم را دو تیم تهاجمی آغاز کردند و این آرژانتین بود که می توانست در دقیقه 52 به گل سوم برسد اما مدافعان شیلی هر طوری بود مانع از باز شدن دروازه تیم شان شدند. حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 59 شیلی صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای پتزلا روی بازیکن شیلی روی خط محوطه جریمه، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. ویدال پشت ضربه ایستاد و با یک شوت محکم به وسط دروازه، حساب کار را 2-1 کرد.

 

1417561

 

بعد از این گل حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 72، این شیلی بود که می توانست به گل تساوی برسد اما ضربه وارگاس که تحت فشار پتزلا زده شد، دقیقا به جایی رفت که آرمانی حضور داشت.

پنج دقیقه بعد نوبت آرژانتینی ها بود که تا آستانه زدن گل سوم پیش بروند اما حضور به موقع آریاس، دروازه شیلی را نجات داد. تلاش بازیکنان دو تیم در دقایق پایانی هم ادامه پیدا کرد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-1 آرژانتین به پایان رسید.

دیدگاه‌ها