کد خبر : 1622139 | 16 تیر 1398 ساعت 10:40 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

ضد حمله کنفدراسیون آمریکای جنوبی به لئو

پاسخ کنمبول به مسی: اتهام‌ها غیر قابل قبول است

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی بعد از انتقادهای شدید مسی به این کنفدراسیون و اتهام فساد و زد و بند به کانمبول، به او پاسخ داده و ادعاهای مسی را غیر قابل قبول خواند.

پاسخ کنمبول به مسی: اتهام‌ها غیر قابل قبول است

به گزارش "ورزش سه"،  دیشب در جریان دیدار آرژانتین و شیلی در بازی رده‌بندی کوپا آمه‌ریکای 2019 لیونل مسی در نیمه اول مسابقه در نتیجه یک تصمیم جنجالی داور مسابقه از زمین اخراج شد. ستاره آرژانتینی بعد از بازی از حضور در مراسم اهدای مدال خودداری کرد و در گفتگو با خبرنگاران با عصبانیت و لحنی تند به انتقاد از کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی پرداخت.

 

مسی بعد از بازی کنمبول را به فساد و زد و بند به نفع برزیل متهم کرد و ادعا کرد کوپا آمه‌ریکای 2019 طوری برنامه‌ریزی شده تا جام قهرمانی به برزیل میزبان رقابتها هدیه داده شود.

 

1417573

 

اما بعد از صحبت‌های مسی، کنمبول به ادعاهای او واکنش نشان داد و در بیانیه‌ای اعلام کرد پذیرفتن نتایج و حفظ احترام یکی از ستونهای اصلی بازی جوانمردانه است.

 

در ادامه بیانیه کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی چنین آمده است:" اینکه بعد از حوادثی که در هر رقابتی اتفاق می‌افتد، رقابتی که 12 تیم در آن حضور دارند و همه در سطح برابر در آن شرکت کرده‌اند، اتهاماتی بی‌پایه و اساس مطرح شود که بر خلاف واقعیت هستند و درستی کوپا آمه‌ریکا را زیر سوال می‌برند، غیر قابل قبول است".

 

 در ادامه بیانیه آمده:" این اتهامات نشانه عدم احترام به رقابتها، همه بازیکنان حاضر در تورنمنت و صدها مسئول کانمبول و نهادی است که از سال 2016 به شکلی خستگی‌ناپذیر برای شفافیت، حرفه‌ای کردن و پیشرفت فوتبال آمریکای جنوبی تلاش کرده است".

 

 

دیدگاه‌ها