کد خبر : 1622156 | 16 تیر 1398 ساعت 11:28 | 946 بازدید | 0 دیدگاه

مگنو، ابراهیمی، نوری و عبدالله‌زاده نشان دادند لوطی گری زنده است

کمالوند: پارس جنوبی، ارزان‌ترین تیم لیگ برتر است

سرمربی پارس جنوبی جم می گوید رقم قرارداد یک بازیکن در تیم های مدعی به اندازه کل بودجه تیمش است و نفرات باتجربه نیز رفاقتی به نماینده جم پیوسته اند.

کمالوند: پارس جنوبی، ارزان‌ترین تیم لیگ برتر است

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم پارس جنوبی جم این روزها با ترکیبی دگرگون شده نسبت به سال گذشته کارش را برای حضور در لیگ برتر نوزدهم جلو می برد. نماینده جم در لیگ برتر با هدایت فراز کمالوند نفرات خوبی به جمع بازیکنانش اضافه کرده و با توجه به بودجه محدودی که دارد، تیم مناسبی را برای حضور در لیگ برتر مهیا کرده است. در چنین شرایطی فراز کمالوند سرمربی پارسی ها گفت و گویی درباره وضعیت تیمش و برخی مسائل دیگر انجام داده که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

**مهم ترین مساله در سرعین هوای خوب است


کمالوند درباره اردوی تیمش در شهر سرعین عنوان کرد: اردوی خیلی خوبی را در سرعین برپا کرده ایم. هوای خوب شهر سرعین این فرصت را به ما می دهد که صبح و بعد ازظهر تمرین کنیم. در هیچ کجای دیگری این امکان وجود نداشت. مهم ترین موضوع برپایی اردو در سرعین بحث دمای هوا است که قابل قیاس با جای دیگری نیست. خوشبختانه شرایط خوبی داریم و کارمان را جلو می بریم تا بتوانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

 

**بودجه ما 30 تا 40 درصد کاهش یافته است


وی درباره جذب بازیکنانی نظیر مگنو باتیستا، محمد ابراهیمی، علی عبدالله زاده و ... در شرایطی که بودجه پارس جنوبی کاهش یافته تاکید کرد: همه می دانند که بودجه ما نسبت به سال گذشته 30 تا 40 درصد کاهش یافته و نسبت به سال گذشته صرفه جویی قابل توجهی انجام دادیم. به همین خاطر مجبور شدیم بیشتر بازیکنانی که به خدمت می گیریم از لیگ یک باشد. از طرف دیگر 3، 4 بازیکن باتجربه نیز جذب کردیم که واقعا در عالم رفاقت و کاملا معرفتی بود.

 

**مگنو، ابراهیمی، نوری و عبدالله زاده لوطی گری را معنا کردند


سرمربی پارس جنوبی ادامه داد: بازیکنانی مثل محمد نوری، محمد ابراهیمی، علی عبدالله زاده و مگنو باتیستا فقط حق استاد و شاگردی را به جا آوردند و به تیم ما پیوستند. در این خصوص مثالی می زنم؛ ما قرارداد مگنو باتیستا را اولا ریالی امضا کردیم و ثانیا او نسبت به فصول گذشته مبلغ بسیار پایین تری را دریافت خواهد کرد که این موضوع نشان دهنده معرفتش است. این بچه ها نشان دادند که معرفت و مشتی گری و لوطی گری هنوز زنده است و این مسائل در فوتبال ارزش دارد.

 

**از عملکرد5 بازیکن بومی راضی ام


کمالوند درباره استفاده از بازیکنان بومی گفت: ما 5 بازیکن بومی در ترکیب خود داریم که دیروز همه آنها در ترکیب پارس در بازی دوستانه به میدان رفتند. از عملکرد همه آنها نیز راضی هستم چراکه نشان دادند آینده دار هستند و می توانند در آینده به ما بسیار کمک کنند.

 

**رضاییان شبانه روزی تلاش می کند


سرمربی پارس جنوبی با اشاره به حمایت های مدیران پارس جنوبی از تیمش تاکید کرد: ما حمایت های خوبی از سوی آقای مهندس موسوی مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی و هیات مدیره منطقه ویژه می شویم. از طرف دیگر آقای رضاییان مدیرعامل باشگاه نیز به صورت شبانه روزی و با جدیت وقت گذاشته و تلاش زیادی برای رفع مشکلات انجام می دهد. با توجه به تنگناهای مالی ای که از سال گذشته وجود دارد، کار سخت است اما مدیرعامل باشگاه هرکاری از دستش برمی آید انجام می دهد.

 

**رقم  یک بازیکن تیم های دیگر اندازه کل بودجه ما است


کمالوند در پایان افزود: وضعیت فوتبال طوری شده که باشگاه ها رقم های سنگینی هزینه می کنند. الان رقم یک بازیکن تیم های دیگر به اندازه کل بودجه تیم ما است. متاسفانه اختلاف فاحشی میان قراردادها در باشگاه های مختلف وجود دارد. من دوست دارم رقم قراردادها منتشر شود تا همه متوجه شوند فوتبال در چه شرایطی قرار دارد. با این وضعیت من به جرات می گویم که پارس جنوبی ارزان ترین تیم لیگ برتر است. همانطور که گفتم ما از لیگ یک بازیکنان زیادی جذب کردیم و نفرات باتجربه نیز واقعا بحث استاد و شاگردی را به جا آوردند و آمدند تا به تیم پارس جنوبی کمک کنند.

دیدگاه‌ها