کد خبر : 1622157 | 16 تیر 1398 ساعت 11:26 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

مارتینو:

در فینال گلدکاپ باید مراقب ستاره آمریکا باشیم

تاتا مارتینو، سرمربی مکزیک، اعلام کرد که تیمش در دیدار مقابل آمریکا، توجه ویژه ای به کریستین پولیشیچ ستاره حریف خواهد داشت.

در فینال گلدکاپ باید مراقب ستاره آمریکا باشیم

به گزارش "ورزش سه"، به دنبال درخشش کریستین پولیشیچ خرید جدید باشگاه چلسی به همراه تیم ملی آمریکا در رقابت های گلدکاپ، تاتا مارتینو سرمربی تیم ملی مکزیک او را ستاره نوظهور دنیای فوتبال خواند‌.

در مصاحبه ای پیش از رویارویی دو تیم مکزیک و آمریکا در فینال گلدکاپ، تاتا مارتینو از برنامه ویژه خود برای مهار پولیشیچ در بازی شنبه گفت. پولیشیچ با عملکرد عالی خود در این مسابقات و بخصوص پس از درخشش در بازی گذشته و به‌ثمر رساندن دو گل در بازی نیمه نهایی برابر جاماییکا توجه‌ها را بیش از پیش به خود جلب کرد.

مارتینو گفت:" فکر می‌کنم بدون شک پولیشیچ یکی از بزرگترین ستاره های درحال ظهور این روزهای دنیای فوتبال است. او یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنانی است که اخیرا دیده ام. فکر می‌کنم اگر توجه ویژه ای به او نداشته باشیم، مخصوصا وقتی ما درحال حمله کردن هستیم، اوقات سختی خواهیم داشت. او از جمله بازیکنانی است که باید توجه ویژه ای به آنها داشت، دقیقا به این دلیل که می تواند به تنهایی باعث برنده شدن بازی برای تیمش بشود".

 

1407659

پولیشیچ تا قبل از بازی فینال، در این مسابقات  3 گل و 3 پاس گل را برای تیم ملی آمریکا به‌ثمر رسانده و به ویژه قابلیت بالایی در رهبری تیم از خود نشان‌داده است‌.

گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی آمریکا در این رابطه اظهار داشت: "وقتی در مورد ماه گذشته فکر می‌کنم، او [پولیشیچ] پیشرفت‌های فردی زیادی در شکوفا شدن شخصیتش در بین گروه بازیکنان و اهمیتش برای تیم در زمین داشت. توانایی های فوتبالی او در ماه گذشته تغییری نکردند ولی بسیار خوب است که شاهد پیشرفت اون در زمینه پذیرش و احساس راحتی با نقش و مسئولیت خود در درون و خارج زمین بوده ایم"

پولیشیچ که در ژانویه از دورتموند به چلسی پیوست، بعد از یک نیم فصل حضور قرضی در باشگاه سابقش، از این تابستان به جمع آبی های لندن اضافه می شود.

دیدگاه‌ها