کد خبر : 1622211 | 16 تیر 1398 ساعت 13:37 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

رکوردشکنی رقیب چینی نگرانم نکرد

واکنش سهراب مرادی به احتمال غیبت در جهانی 2019

وزنه بردار المپیکی ایران گفت: رکوردشکنی رقیب چینی نگرانم نکرده، چون اول از همه خودم باید آماده شوم.

واکنش سهراب مرادی به احتمال غیبت در جهانی 2019

به گزارش "ورزش سه"، سهراب مرادی که به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری حاضر بود، درباره مصدومیت کتفش اظهار داشت: من از ناحیه کتف آسیب دیدم و حدود 15 روز است که در حال مداوا هستیم. انشاالله که بتوانم به مسابقات جهانی برسم، اما این موضوع صددرصد نیست.


وی در رابطه با آسیب دیدگی قبلی اش از ناحیه کمر هم عنوان کرد: وضعیت کمرم خوب است. متاسفانه امسال مصدومیت های پی در پی سراغ من آمده، اما باید از این مرحله رد شوم. امیدوارم با قدرت از این مرحله عبور کنم.


دارنده مدال طلای جهان و المپیک درباره انتخابات گفت: همه چیز عالی بود. هر کس به هر کاندیدایی که دوست داشت، رای داد. من کاری به حواشی انتخابات ندارم و درگیر درمان کتفم هستم.


مرادی درباره احتمال تغییر وزن خود بیان داشت: من قصد تغییر وزن ندارم و در 96 کیلوگرم هستم. البته احتمال دارد که در جهانی امسال در 102 کیلوگرم وزنه بزنم.


وی در واکنش به اینکه تیان تائو، وزنه بردار چینی توانست رکورد دوضرب او را جابجا کند، گفت: این رقیب چینی خیلی خوب است. او سال قبل هم می توانست این رکورد را بزند. باید برای مدال بجنگیم. من نگران چیزی نیستم و خودم باید آماده شوم تا برای گرفتن مدال رقابت کنم. قهرمانی جهان و المپیک به راحتی به دست نمی آید. رقیب، مصدومیت، دوری از خانواده و... هست و باید همه این ها را در نظر بگیری.


سهراب مرادی درباره اینکه گفته می‌شد خیلی زود بعد از مصدومیت کمرش سراغ وزنه‌های سنگین رفته، اظهار داشت: هر کسی هر چیزی که دوست دارد می‌گوید، اما به من ربطی ندارد! سهراب مرادی به همین شکل قهرمان المپیک، جهان و بازی‌های آسیایی شد.
وی در پایان در رابطه با احتمال اعزام دوباره اش به آلمان برای رفع مصدومیت گفت: احتمالا یک بار دیگر به آلمان بروم، اما زمانش مشخص نیست.

دیدگاه‌ها