کد خبر : 1622219 | 16 تیر 1398 ساعت 13:47 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

70 روز طلایی را از دست دادیم

مرادی: آخرین دوره حضورم در وزنه‌برداری است

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: مجمع بسیار دموکراتیک برگزار شد و در فدراسیون به روی همه باز است.

مرادی: آخرین دوره حضورم در وزنه‌برداری است

به گزارش "ورزش سه"، علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه برداری درباره اینکه برای پنجمین بار به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شده، اظهار داشت: برنامه هایم را عرض کردم که هیچ کدام از آنها کلیشه ای و شعاری نیست. این دوره،‌ آخرین دوره حضور من در فدراسیون وزنه برداری است. می توانیم در این دوره بحث های آموزشی را جدی تر بگیریم. مبارزه با دوپینگ یکی از اصلی ترین برنامه های کاری ماست.


وی افزود: متاسفانه در بخش حضور ورزشکاران و قهرمانان ما در رقابت های قاره ای و به ویژه المپیک 70 روز طلایی را از دست دادیم. البته کارهای روتین توسط سرپرست فدراسیون انجام شد. امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برنامه های اعزام و مسابقات فدراسیون وزنه برداری مرتب صورت بگیرد.


رییس فدراسیون وزنه برداری درباره انتظار از او در بخش مبارزه با ورزشکارسالاری گفت: ما نگاه پدرانه ای به ورزشکاران داریم. مطمئن باشید در این زمینه ها هر موردی باشد، در زمان خودش مشکل را رفع خواهیم کرد.


مرادی درباره اینکه 21 نفر به او رای ندادند، بیان داشت: این نشان می‌دهد مجمع چقدر شفاف بوده است. تمام دوستان و منتقدان حرف‌های خود را مطرح کردند مجمع بسیار دموکراتیک برگزار شد و در فدراسیون به روی همه باز است. سعی می‌کنیم از تمام نظرات در جهت ارتقای وزنه‌برداری استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها