کد خبر : 1622244 | 16 تیر 1398 ساعت 15:15 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل داور پاراگوئه‌ای برای اخراج مسی چه بود؟

لیونل مسی شب گذشته در دیدار رده بندی کوپا آمه ریکا از سوی "ماریو دیاز"، داور پاراگوئه ای از زمین اخراج شد.

دلیل داور پاراگوئه‌ای برای اخراج مسی چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین و شیلی شب گذشته دیدار رده بندی کوپا آمه ریکا را برگزار کردند و در نهایت بازی با برتری 2-1 آرژانتین به اتمام رسید. با این حال اتفاق مهم بازی اخراج لیونل مسی از زمین در نیمه اول بود.

او پس درگیری فیزیکی با "گری مدل"، هافبک شیلی از سوی ماریو دیاز(داور پاراگوئه ای) با کارت قرمز مواجه شد. اخراج مسی حواشی زیادی به دنبال داشت و بسیاری معتقند که حق او اخراج نبوده و باید تنها یک کارت زرد می گرفت.

 

 

1417679

 

 

مسی پس از بازی حاضر نشد در مراسم اهدای مدال ها شرکت کند و سپس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی را به فساد متهم کرد. مسی گفت که همه چیز برای قهرمانی برزیل مهیا شده و اینکه حق آرژانتین در نیمه نهایی برابر برزیل خورده شد. 

 

طبق گزارش رسانه های آرژانتینی، ماریو دیاز در گزارش داوری خود در مورد اخراج مسی نوشته است:« بازیکن شماره 10 آرژانتین به دلیل ضربه زدن با شانه خود به بازیکن حریف، در حالی که توپ از جریان بازی خارج شده بود، کارت قرمز دریافت کرده است.»

اخراج مسی توسط کمک داوران ویدیویی نیز تایید شد در حالی که هنوز هم خیلی ها معتقدند مسی تنها به خاطر نام بزرگش از سوی داور اخراج شده و حرکت او اصلا مستحق کارت قرمز نبوده است.

 

 

1417576

 

 

دیدگاه‌ها