کد خبر : 1622264 | 16 تیر 1398 ساعت 17:06 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

علی پروین در اوج سلامتی (عکس)

پس از مدت ها و بعد از اخباری که درباره کسالت آقای اسطوره مخابره شده بود او را در مراسمی دیدیم و البته نشانه عجیبی که از او به چشم می آمد همان تبخال همیشگی بود! یک تبخال چندین ساله بی محل که دیگر نشانه‌ای از چهره علی پروین شده است.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین خبری که پیش از این از علی پروین داشتیم مربوط به دوران نقاهت وی و شرایط جسمانی نامساعد او بود اما امروز سلطان سرخ پوشان را باز هم در همان اوج سلامت جسمانی و روحی دیدیم. پروین که برای گفتگویی مشترک با کالدرون راهی دفتر پیشکسوتان پرسپولیس شده بود و در ماه های اخیر اخباری مبنی بر کسالت وی مخابره شده بود از همان لحظه ورود به دفتر شرکت پیشکسوتان با خنده و شوخی و سر به سر خبرنگاران گذاشتن کار خود را آغاز کرد و تا لحظه ای که در مراسم حضور داشت با کوچکترین مشکل جسمانی از وی دیده نشد تا خیال خبرنگاران حاضر راحت شده باشد که آقای اسطوره همچنان در سلامتی کامل به سر می برد و این موضوع را بارها نیز به وی گفتند و برای او آرزوی سلامتی کردند.

 


اما پروین که این بار در کنار یکی از بزرگترین فوتبالیست های تاریخ آرژانتین ایستاده بود پیش از آغاز حرف هایش و در مقایسه خود و کالدرون حرف جالبی به میان آورد. او گفت: آقا کالدرون از من خیلی جلوتر است. من تنها یک بار به جام جهانی رفتم اما آقا کالدرون سه بار به جام جهانی رفته است. پروین در پایان مراسم و زمانی که قصد خروج از سالن را داشت هم حرف جالبی به میدان آورد. او در آخر مراسم نیز گویی که از رفتار و سوالات خبرنگاران حاضر خوشش آمده بود گفت: چی شد که امروز من و آقا عرب را نپیچوندین!؟ جمله ای کاملا محاوره ای که خنده همه نفرات حاضر را به همراه داشت.


بدین ترتیب همه هواداران پرسپولیس که پیش از این نگران حال اسطوره خود بودند امروز و با دیدن فیلم ها و تصاویر منتشر شده از حضور پروین در دفتر پیشکسوتان پرسپولیس، خیال خود را راحت کردند. سلطان بدون ذره ای خمودگی و بیماری و نشانه ناآرامی در چهره، تنها یک تبخال در صورت صاف و بدون لک داشت که آن هم سال هاست به آن عادت کرده ایم.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها