کد خبر : 1622268 | 16 تیر 1398 ساعت 17:40 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

در اردوی سکوت و انضباط  تهرانسر 

استقلال جوان با مدیر مسئولی آندره آ استراماچونی!

آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال از دورتر تمرینات را زیر نظر دارد.بی صدا و در سکوت. دقیق و با سگرمه های درهمی که تا پیشرفت واقعی تیم از هم باز نخواهد شد.

استقلال جوان با مدیر مسئولی آندره آ استراماچونی!

به گزارش ورزش سه، روزی که استراماچونی هدایت استقلال را برعهده گرفت کمتر کسی می دانست آبی ها تحت هدایت او به چه شکل قرار است اداره شوند اما حالا با گذشت حدود 3 هفته از حضورش در تمرینات رفته رفته رویه کاری این مربی بیشتر معلوم می شود. 


او یک مربی کاملا متفاوت با سرمربی آلمانی آبی هاست که سعی دارد آثار باقیمانده وینفردشفر را از تیم پاک کند.تغییر اول کوچک کردن اسکواد (مجموعه بازیکنان) است تا با تمرکز بیشتری بازیکنان را تک به تک زیرنظر داشته باشد. او  در شرایطی که تیمش بازیکنانی مثل منشا، ایسما، پژمان منتظری، میثم تیموری، امید نورافکن و فرشاد محمدی مهر را از دست داده است و علی کریمی، پاتوسی و روزبه چشمی هم هنوز قراردادهایشان را تمدید نکرده اند نام بازیکنانی مثل روح الله باقری، آرمین سهرابیان، رضا و محسن کریمی را در لیست مازاد قرار داد.این آلارمی برای همه تیم و البته باشگاه استقلال بود؛تیمی که با دو ستاره آسیایی باید خود را با بازیکنان سطح بالاتری برای رقابت آماده کرده باشد. پس، آنهایی که به نظر آندره آ و تیم فنی اش نمی توانند در چارچوب فنی او قرار بگیرند بلافاصله غربال شدند. 

 


او که همچنان پررمز و رازترین سرمربی لیگ برتر ایران در فصل جدید به نظر می رسد ، در معدود مکالمه های ترجمه شده اش علاقه خود را به استفاده بیشتر از بازیکنان جوان اعلام کرده است. چیزی که از او نقل شده، توجیهش برای کنار گذاشتن آرمین سهرابیان است . بنابرشنیده ها سرمربی سابق اینتر  گفته است  در این پست یک بازیکن جوان حضور دارد که می تواند کار آرمین باتجربه تر را انجام بدهد.یا سجاد آقایی به جای روح الله باقری درنظر گرفته شده. بازیکن 22 ساله ای که سال گذشته در تیم شفر کمتر مجال خودنمایی یافت اما ظاهرا نظر سرمربی ایتالیایی را به خود جلب کرده است.با این وصف  استقلال استراماچونی میدان برای جوان ها بازتر است؛ جوان هایی مثل سینا خادم پور، شاهین طاهرخانی ، رضا آذری ، امیرحسین کارگر و... که می توانند در کلاس ایتالیایی فوتبال ایران را متعجب کنند. 


استراماچونی در این سه هفته  برخلاف شفر انضباطی آهنین را به تیم حاکم کرده و برخلاف دوران شفر صدای غالب در روزهای تمرین صدای ضربات بازیکنان به توپ است، چیزی که سکوت مجموعه تهرانسر را می شکند. جالب اینکه در تمرینات خیلی کم پیش می آید که استراماچونی با بازیکنان به صورت خصوصی صحبت کند و اگر هم صحبتی باشد در دفتر کارش در زمین تهرانسر بازیکنان را دعوت می کند و با آنها صحبت می کند.برای این مربی  نظم و انضباط بسیار مهم است، نشان به آن نشان که یکی از دلایل اصلی اخراج رضا کریمی این است که او به جز درگیری با بازیکنان خودی در بازی با نیروی زمینی، در یک نوبت تمرینی غیبت غیر موجه داشت که البته  سرمربی استقلال  حتی به او اجازه نداد درتمرین  نوبت بعد از ظهر شرکت کند.

 


استقلال که جز سیاوش یزدانی خرید دهان پرکنی نکرده ، با آمدن دیاباته ستاره اهل مالی و بازگشت  احتمالی علی کریمی و آیاندا پاتوسی تیم امسال خود را می بندد و با همان رمز و راز خاص تاکتیسین های کشور چکمه وارد لیگ خواهد شد ، البته پس از آنکه تیم در اردوی ترکیه بیشتر با سرمربی تازه و منش و رفتار متفاوتش خو بگیرد.تیمی  با یک ستاره اصلی : آندره آ استراماچونی. 
فرزام محمد علیها

 

دیدگاه‌ها