کد خبر : 1622287 | 16 تیر 1398 ساعت 18:48 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

دیاباته می آید، آیاندا تمدید می کند؛

بدل بهتر از تیام، اصل پاتوسی؛ استقلال جذاب شد

استقلال با نهایی کردن قرارداد دو بازیکن خارجی خود می تواند مدعی جدی قهرمانی لیگ باشد.

بدل بهتر از تیام، اصل پاتوسی؛ استقلال جذاب شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران استقلال فعالیت های خود را در سکوت ادامه می دهند و البته در دل سکوت آنها، خبرهای خوبی در جریان است. در روزهایی که مدیران باشگاه در سوئیس و امارات روند پیگیری مطالبات قرارداد پئیچ را پیگیری می کردند و دیگری در امارات به دنبال نهایی کردن بازیکن برای تقویت تیم بود، استقلال با حجمی از خبرهای خوب همراه شد و حالا تمدید قرارداد پاتوسی این تیم را مدعی و هواداران را راضی خواهد کرد.


دیاباته در زمان حضور فتحی در امارات با استقلال به توافق رسید و قرارداد مشروط به موفقیت در تست های پزشکی را امضا کرد تا اولین خارجی باشد که با نظر استراماچونی اضافه می شود. این سرمربی ایتالیایی با خرید این بازیکن یکی از نامدار ترین خریدهای خارجی فوتبال ایران را انجام داد تا خیلی سریع خط حمله خود را به یک مهره تمام کننده و جذاب مجهز کند. مهاجمی موفق روی هوا و مسلط روی زمین.


با این حال ماجراجویی استقلال در نقل و انتقالات ادامه دارد و آبی ها همچنان به دنبال خریدهای جذاب خود هستند. آیاندا پاتوسی دیگر بازیکنی است که استقلال قصد دارد با او وارد مذاکره شود و قرارداد این بازیکن نیز در آستانه تمدید است.


مدیران کیپ تاون و مدیر برنامه های پاتوسی به همراه این بازیکن با مدیران استقلال در امارات دیدار خواهند کرد تا مقدمات جذب این بازیکن فراهم شود و آبی ها بهترین بازیکن نیم فصل دوم لیگ برتر را در اختیار بگیرند. تمدید قراردادی که می تواند خیال این تیم را از مرکز زمین آسوده کند.


استقلال با خرید دیاباته که در اسم بدل تیام اما در کیفیت و کارنامه به مراتب بهتر از تیام است و البته تمدید قرارداد خود پاتوسی می تواند مدعی جدی قهرمانی در لیگ باشد. تیمی که در خط حمله ترسناک است و می تواند یکی از جذاب ترین تیم های لیگ در مسابقات امسال باشد.

دیدگاه‌ها