کد خبر : 1622369 | 17 تیر 1398 ساعت 09:50 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

دو بازیکن باید کنار بروند

استرس در اردوی سرخ ها؛ چه کسی خط می‌خورد؟

با پیوستن کنعانی زادگان به پرسپولیس و همچنین برنامه برای خرید حداقل یک مهاجم، دو بازیکن از لیست فعلی سرخ ها باید کنار بروند.

استرس در اردوی سرخ ها؛ چه کسی خط می‌خورد؟

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش محمدحسین کنعانی زادگان با ایرج عرب به توافق رسید و قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کرد تا بار دیگر به جمع سرخپوشان پایتخت بازگردد. این مدافع ملی پوش در حالی به پرسپولیس پیوست که پیش از او فرشاد احمدزاده به عنوان نخستین خرید نقل و انتقالات تابستانی، با انگشت قرمز از باشگاه خارج شده و لیست 18 نفره را پر کرده بود.

 

حالا با جذب کنعانی زادگان تعداد بازیکنان در فهرست بزرگسالان پرسپولیس به عدد 19 رسیده و باشگاه باید یک بازیکن را خارج کند. البته باتوجه به این که خرید یک مهاجم خارجی در دستور کار مدیران پرسپولیس قرار دارد، تعداد خروجی ها به دو نفر خواهد رسید.

 

نگاهی به لیست 18 نفره نشان می دهد که بازیکن خروجی یا مازاد، باید از بین پست های دفاعی یا میانی انتخاب شود. در دفاع، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، شایان مصلح و حالا کنعانی زادگان مدافعان بزرگسال پرسپولیس هستند که از این جمع شایان مصلح و شجاع خلیل زاده در ابتدای تابستان با سرخ ها قراردادشان را تمدید کردند.

 

 

1417876

در خط هافبک مهدی ترابی، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، محسن ربیع خواه و سروش رفیعی بازیکنان بالای 18 سال هستند که احتمالا یک نفر از بینشان خط می خورد تا جا برای دیگر خریدها باز شود.

 

حالا در فاصله چند روز مانده به اردوی ترکیه، استرس و اضطراب در بین بازیکنان فعلی افزایش یافته چرا که طبیعتا همگی دوست دارد فصل را با پیراهن تیم پرسپولیس شروع کنند اما شاید این اتفاق رخ ندهد.

 

نکته مهم این است که باتوجه به این که احتمال حضور بازیکنانی چون وحید امیری و... در پرسپولیس وجود دارد، پیش بینی می شود بیش از دو بازیکن در لیست خروجی قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها