کد خبر : 1622377 | 17 تیر 1398 ساعت 10:20 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

رایولا: دی‌لیخت با یوونتوس به توافق رسید

مینو رایولا، مدیر برنامه‌های ماتیس دی‌لیخت می‌گوید ستاره هلندی با باشگاه یوونتوس به توافق رسیده است.

رایولا: دی‌لیخت با یوونتوس به توافق رسید

به گزارش "ورزش سه"، مینو رایولا، مدیر برنامه‌های ماتیس دی‌لیخت، ستاره هلندی و کاپیتان آژاکس آمستردام می‌گوید دی‌لیخت با باشگاه یوونتوس به توافق شخصی رسیده اما توافق نهایی برای انتقال او به یووه باید توسط دو باشگاه یوونتوس و آژاکس انجام شود.

 

بر اساس این ادعا در توافق دی‌لیخت و یوونتوس بر سر مبلغ انتقال او به این باشگاه توافقی صورت نگرفته و دی‌لیخت باید روز دوشنبه در اولین تمرین باشگاه آژاکس شرکت کند. در همین حین، دو باشگاه بر سر تکمیل روند انتقال او مذاکره خواهند کرد.

 

1412639

 

رایولا در گفتگو با رسانه هلندی دی تلگراف گفت:" باشگاه یوونتوس با ماتیس دی‌لیخت به توافق رسیده و حالا نوبت باشگاه آژاکس است که تصمیم بگیرد با این قضیه چکار کند".

 

این روزنامه هلندی می‌گوید دی‌لیخت نمی‌تواند به بهانه بیماری در تمرین دوشنبه آژاکس شرکت نکند و بنابراین در تمرین امروز حضور خواهد داشت. ولی رایولا امیدوار است انتقال او به یوونتوس هر چه زودتر نهایی شود.

 

اما گل می‌گوید دی‌لیخت با یوونتوس بر سر امضای قراردادی پنج ساله به توافق رسیده که بر اساس آن دی‌لیخت در هر فصل روی هم رفته 12 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.

 

بر اساس ادعای گل، در قرارداد دی‌لیخت و یوونتوس یک بند آزادسازی هم وجود خواهد داشت که به درخواست رایولا در این قرارداد گنجانده خواهد شد. قیمت این بند آزادسازی بر اساس گزارش گل 170 میلیون یورو خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها