کد خبر : 1622394 | 17 تیر 1398 ساعت 10:59 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: الشعراوی به شانگهای شنهوای چین پیوست

باشگاه چینی شانگهای شنهوا اعلام کرد با باشگاه آ اس رم برای انتقال استفان الشعراوی به این تیم به توافق رسیده است.

رسمی: الشعراوی به شانگهای شنهوای چین پیوست

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام رسمی باشگاه چینی شانگهای شنهوا، استفان الشعراوی، ستاره آ اس رم به این تیم پیوسته است. شانگهای شنهوا اعلام کرد با باشگاه رم برای انتقال این مهاجم به توافق رسیده و الشعراوی به زودی برای پیوستن به شانگهای شنهوا عازم چین خواهد شد.

 

1417908

 

در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره احتمال پیوستن الشعراوی 26ساله به سوپرلیگ چین منتشر شده و گفته می‌شود او با قراردادی 18 میلیون یورویی راهی یکی از تیمهای ثروتمند چینی خواهد شد.

 

شانگهای شنهوا امروز با انتشار اطلاعیه‌ای در وبسایت باشگاه تایید کرد که با باشگاه ایتالیایی رم بر سر انتقال استفان الشعراوی به توافق رسیده است.

 

در اطلاعیه شانگهای شنهوا چنین آمده:" باشگاه شانگهای شنهوا و باشگاه رم ایتالیا به یک توافق نقل و انتقالاتی دست یافتند. استفان الشعراوی که تابعیت همزمان مصری و ایتالیایی دارد در روز هشتم جولای به شانگهای خواهد رسید. او بعد از انجام اقدامات لازم به صورت رسمی به شانگهای شنهوا خواهد پیوست".

 

الشعراوی سه سال و نیم گذشته را در رم سپری کرده. او در سال 2016 از آث میلان به رم منتقل شده بود.

 

الشعراوی که ملی‌پوش ایتالیایی است برای تیم ملی این کشور 23 بازی ملی انجام داده و فصل گذشته در رقابتهای مختلف 11 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است.

 

 

دیدگاه‌ها