کد خبر : 1622417 | 17 تیر 1398 ساعت 11:59 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیست برانکو؛ آرتا به جای کنعانی

برانکو ایوانکوویچ در تازه ترین اظهار نظر خود می گوید علیرضا آرتا مدافع مدنظر او برای لیگ نوزدهم بوده است.

لیست برانکو؛ آرتا به جای کنعانی

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ امروز در مصاحبه ای به شدت علیه مدیران باشگاه پرسپولیس موضع گرفت و به این شکل گفت که آن ها او را از پرسپولیس دور کردند. این در حالی است که بسیاری اعتقاد داشتند که ایوانکوویچ پس از 4 سال خوب و موفقیت آمیز با این تیم، انگیزه کار در ایران را ندارد.

 

خودش در این خصوص به تسنیم گفت: من اگر انگیزه لازم را برای ادامه کار نداشتم فصل را با کسب دو جام به پایان نمی‌رساندم. حتی لیست خرید و برنامه اردویی و تمرینی تیم را تحویل باشگاه داده بودم. این موضوع نشان می‌دهد که از قبل تصمیم به رفتن نگرفته بودم.

 

درباره لیست برانکو نیز گمانه زنی های زیادی انجام می شد. خیلی ها می گفتند او لیستی به باشگاه نداده و برخی دیگر نام های مختلف را مطرح می کردند. اما سرمربی کروات و سابق سرخ ها می گوید: نعمتی مدافع پدیده، مهدی طارمی، محمدرضا حسینی و علیرضا آرتا مدافع جوان مس را می خواستم.

 

از بین این لیست 4 نفره هیچ کدام در جمع ورودی های فعلی پرسپولیس نیستند. تکلیف مدافع کناری با تمدید قرارداد مصلح و نادری روشن شد، موضوع مهاجم هنوز حل نشده است، محمدرضا حسینی راهی سپاهان شد و به جای علیرضا آرتا نیز شب گذشته محمدحسین کنعانی زادگان به جمع سرخ ها پیوست.

دیدگاه‌ها