کد خبر : 1622427 | 17 تیر 1398 ساعت 12:28 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

خرید جدید استقلال باز هم از سایپا؛

رسمی؛ رضاوند استقلالی شد

آرش رضاوند با استقلال برای امضای قرارداد به تفاهم رسید.

رسمی؛ رضاوند استقلالی شد

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند هافبک تیم فوتبال سایپا به صورت رسمی بازیکن استقلال تهران شد. این بازیکن که فصل گذشته در تیم فوتبال سایپا حضور داشت، با شروع فصل نقل و انتقالات مورد توجه استقلال قرار گرفت و پیش از این قرار بود تا با شروع تمرینات به استقلال اضافه شود اما روند مذاکره با او طولانی شد.


در نهایت مدیران استقلال روز یکشنبه با این بازیکن به توافق رسیدند تا رضاوند به عنوان خرید جدید استقلال معرفی شود. رضاوند البته هنوز از سوی مدیران استقلال به صورت رسمی معارفه نشده و به نظر می رسد که روند معارفه او نیز مانند دیگر خریدهای باشگاه بعد از موفقیت در تست های پزشکی باشد.


این بازیکن بعد از بلبلی، یزدانی، ریگی، باقری، دشتی و دیاباته، خرید جدید استقلال است که برای تقویت خط هافبک به جمع آبی پوشان اضافه شده است.


رضاوند از دوران حضور در نفت تهران همواره مورد توجه باشگاه استقلال بود و با درخشش در این تیم به فوتبال ایران معرفی شد و حالا دوباره به تیمی پیوسته که در تیم های پایه آن به سطح اول فوتبال ایران رسید.

 

آرش رضاوند روز دوشنبه در ایفمارک حاضر شد تا بعد از دیاباته تست های پزشکی را پشت سر بگذارد و در صورت موفقیت در تست های پزشکی، باشگاه این بازیکن را معارفه خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها