کد خبر : 1622469 | 17 تیر 1398 ساعت 14:23 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

دلخوری مجموعه پرسپولیس از مدافع ملی‌پوش

باشگاه پرسیپولیس در شرایطی در نقل و انتقالات حضور یافته که بیشتر انرژی آنها صرف تمدید قرارداد با بازیکنان سابق شده است.

دلخوری مجموعه پرسپولیس از مدافع ملی‌پوش

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر قرارداد بازیکنانی چون محمد انصاری، شایان مصلح، شجاع خلیل زاده و محمد نادری با باشگاه پرسپولیس تمدید شده تا هواداران این تیم با امیدواری زیادی در انتظار آغاز فصل آینده باشند.


در این بین اما بزرگترین چالش باشگاه توافق با بازیکنانی بود که به دنبال تمدید قرارداد خود بودند و در این رابطه با پیش انداختن موضوع مربوط به پیشنهاد خارجی خود، باشگاه را تحت فشار قرار دادند.


همانطور که گفته شد در حال حاضر بازیکنانی چون محمد انصاری، شایان مصلح، شجاع خلیل زاده و محمد نادری قرارداد خود را با باشگاه تمدید کردند اما نکته مشترک در خصوص تمامی آنها اعلام پیشنهاد خارجی بوده و فشاری که از سوی هواداران برای توافق با آنها وجود داشت.


این در حالیست که یکی از بازیکنانی که قرارداد قطعی با باشگاه داشت، در تغییر موضعی عجیب با سود بردن از یکی از بندهای قراردادش که توسط مدیران سابق در آن گنجانده شده بود و با اعلام اینکه یکی از باشگاه های متمول راضی به پرداخت مبلغ بیشتری از قراردادی است که اکنون با پرسپولیس دارد، مجموعه باشگاه را مجبور به تمدید قرارداد با مبلغ بیشتری کرده است. اتفاقی که باعث نارضایتی آنها شده و دلخوری بزرگی را شکل داده است.

دیدگاه‌ها