کد خبر : 1622474 | 17 تیر 1398 ساعت 14:48 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

صحبت های خوبی با عرب داشتم؛

ربیع خواه: می مانم، امیدوارم شایعات تمام شود

محسن ربیع خواه می گوید فصل جدید هم در تیم پرسپولیس باقی خواهد ماند.

ربیع خواه: می مانم، امیدوارم شایعات تمام شود

به گزارش "ورزش سه"، محسن ربیع خواه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که برای جلسه با مدیران باشگاه به خیابان سئول رفته بود، پس از ملاقات ایرج عرب در مورد دلیل حضورش در جمع خبرنگاران گفت: هماهنگ کرده بودیم و صحبت های خوبی انجام دادیم.


او در پاسخ به این سوال که شنیده می شود در لیست خروجی است، بیان کرد: این شایعات هست ولی من چیزی تا الان لمس نکردم. با آقای عرب صحبت های خوبی داشتم. مربی جدید هم تازه آمده و شناختی نسبت به بازیکنان ندارد که بخواهد لیستی بدهد. نمی دانم این شایعات از کجا می آید ولی امیدوارم هر چه زودتر تمام شود.


او در مورد سرمربی جدید تیم و روش کارش ادامه داد: تمرینات متفاوت و خوبی با آقای کالدرون داریم. خیلی پرانرژی و خوب هستند و امیدوارم سال خوبی در کنار ایشان داشته باشیم.


هافبک تدافعی پرسپولیس در مورد مطالبات فصل گذشته اش عنوان کرد: من تمام مطالباتم را از باشگاه گرفته ام و طلبی ندارم. قول هایی که داده شده، عملی شده است.


سوال پایانی از ربیع خواه در مورد آینده اش بود و اینکه در اردوی ترکیه تیم را همراهی می کند یا خیر که او تاکید کرد یک فصل دیگر همراه تیم هست و با این تیم به اردوی ترکیه می رود. او در پاسخ به این سوال گفت: بله فعلا که هستم. امسال هم هستم.

 

دیدگاه‌ها