کد خبر : 1622477 | 17 تیر 1398 ساعت 14:59 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

سردردی به نام بیل، دروازه بان اول و ....

دشوارترین تابستان رئال و زیدان با 12+1 ابهام

رئال مادرید از امروز رسما کار خود برای فصل 20-2019 را استارت خواهد زد در حالی که هنوز ابهامات زیادی در این تیم دیده می شود.

دشوارترین تابستان رئال و زیدان با 12+1 ابهام

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادریدی کاملا جدید از امروز تمرینات خود برای فصل جدید را شروع خواهد کرد. این تیمی خواهد بود با امضای شخصی خود زین الدین زیدان. تیمی که البته هنوز ابهاماتی زیادی در آن دیده می شود. پیش فصلی جدی با تمریناتی فشرده و سخت در انتظار بازیکنان خواهد بود. تعدادی بازیکن جذب شده اند و تعدادی هم رفته اند ولی هنوز بازیکنان بیشتری باید از این تیم بروند و البته باید در انتظار یکی دو بازیکن دیگر هم بود.

فصلی جدید برای رئال شروع می شود با سوالات و ابهاماتی که در زیر به آنها اشاره خواهد شد.

 

 

1416231

 

 

عملیات خروج

تا به اینجا مارکوس یورنته، کوواچیچ، دی توماس، رگیلون، اودگارد و تئو هرناندز به صورت دائمی یا قرضی از رئال جدا شده اند ولی تعدادی دیگر به این جمع اضافه خواهند شد. وضعیت خامس، دنی سبایوس، بورخا مایورال، ناچو، وایه خو، لوکاس واسکز، براهیم دیاز و حتی ایسکو نامشخص است. زیدان بسیار به براهیم دیاز علاقه مند است ولی از سوی دیگر معتقد است او نیاز دارد در تیمی باشد که دقایق بیشتری در زمین به میدان برود. ایسکو هم مورد توجه منچسترسیتی قرار دارد.

 

گرت بیل

اگر دنی سبایوس و خامس خود علاقه مند به جدایی از رئال هستند و زیدان هم از مدت ها پیش موضعش در مقابل این دو را مشخص کرده، در عوض گرت بیل با وجود مخالفت زیدان، اصرار به ماندن دارد. خامس و سبایوس به دلیل حضور در بازی های ملی در تمرینات پیش فصل رئال حاضر نخواهند بود ولی گرت بیل از امروز کار زیر نظر زیدان را شروع خواهد کرد. فروش بیل تبدیل به یک سردرد مزمن برای سران رئال شده است و ستاره ولزی تحت هیچ شرایطی تمایل به جدایی ندارد.

 

 

1417984

 

 

پوگبا

امروز بیل در تمرین حاضر خواهد بود ولی پل پوگبا نه. ستاره فرانسوی درخواست مستقیم زیدان از سران رئال بوده و در حالی که انتظار داشت کار جذب او زودتر نهایی شود و پوگبا از امروز در تمرینات پیش فصل حضور یابد، در عوض اینطور نشد و پوگبا روز گذشته با یونایتد راهی استرالیا شد. یوونتوس هم علاقه مند به جذب پوگباست ولی ستاره فرانسوی فقط خواهان انتقال به رئال است. او تنها مهره ای است که از فهرست خریدهای زیدان باقی مانده و فعلا باید منتظر نتیجه مذاکرات رئال و منچستر بمانیم.

 

سیستم بازی رئال

بزرگترین ابهام رئال فصل 20-2019، سیستم بازی این تیم است. زیدان با جذب ستاره هایی چون هازارد و احتمالا پوگبا، تیمی قدرتمندتر از گذشته را روانه میدان خواهد کرد و با بازیکنی چون یوویچ، می تواند طرح های مختلفی را در خط حمله امتحان کند. رئال می تواند 3-3-4، 2-4-4 و نیز 1-3-2-4 بازی کند. دست زیدان برای امتحان کردن طرح های مختلف باز است و رئالی انعطاف پذیر تر از فصل گذشته را شاهد خواهیم بود.

 

 

1417401

 

 

آماده سازی بدنی

آنتونیو پینتوس پس از سه سال از رئال جدا شد و دلیل جدایی او و پیوستنش به اینتر نیز اختلافاتش با زیدان بود. مرد فرانسوی در عوض به جای پینتوس، مربی بدنساز تیم ملی فرانسه یعنی گریگوری دوپونت را به خدمت گرفت و رئالی ها پس از سه سال، کار با یک مربی جدید بدنسازی را تجربه خواهند کرد. باید دید برنامه های دوپونت چه تاثیری روی آمادگی بدنی بازیکنان رئال خواهد گذاشت.

 

دروازه بان اول

زیدان در پایان فصل گذشته و در جریان یک نشست خبری تاکید کرد که فصل پیش رو،  رئال معضلی به نام دروازه بان اول نخواهد داشت. برای زیدان تیبو کورتوا گلر اول است. در حالی که تصور می شد کیلور ناواس از این تیم جدا شود؛ ولی او حالا تمایل به ماندن دارد و در این صورت خواهد پذیرفت که دروازه بان دوم تیم پس از کورتوا باشد. لوکا زیدان به عنوان گلر سوم قصد ترک رئال را دارد و احتمالا راهی راسینگ سانتاندر خواهد شد.

 

 

1417983

 

 

مدافع چپ

برای زیدان، مدافع چپ اول کسی جز مارسلو نیست. ستاره برزیلی بدترین فصل خود با رئال را فصل گذشته تجربه کرد ولی قصد جبران مافات دارد. رئال همچنین فرلاند مندی را در پست مارسلو از لیون به خدمت گرفته است و او می تواند یک چالش بزرگ و جدی برای مارسلو باشد. رگیلون هم که ذخیره مارسلو در فصل گذشته بود، قرضی راهی سویا شده است.

 

وینیسیوس

ستاره جوان برزیلی حالا نسبت به فصل گذشته باتجربه تر شده است و انتظارات بیشتری از او می رود. با پیوستن هازارد به رئال، حضور او در جناح چپ فاز تهاجمی قطعی است و وینی باید به عنوان وینگر راست با گرت بیل و آسنسیو رقابت کند. هنوزمشخص نیست تصمیم زیدان برای بال راست تیمش کدام بازیکن خواهد بود. فعلا شانس وینیسیوس بیشتر ارزیابی می شود.

 

 

1417981

 

 

جوانان تازه واردی چون رودریگو گوئس و کوبو

رئال رودریگو را از سانتوس و کوبو را از اف سی توکیو به خدمت گرفته است. هر دو 18 سال دارند و بسیار با انگیزه هستند. رودریگو ممکن است به تیم دوم رئال برود و هر از چندگاهی برای تیم اول به میدان برود ولی زیدان او را نزدیک به خود می خواهد. کوبو هم قرار است برای تیم دوم به میدان برود. هر دو در اردوی کانادا فرصت برای عرض اندام خواهند داشت.

 

سیستم چرخشی

با تیمی که رئال برای فصل جدید بسته، زیدان به راحتی می تواند از سیستم چرخشی استفاده کند. حالا با یوویچ، مندی و میلیتائو، نیمکت رئال غنی تر از فصل گذشته است و زیدان می تواند همان روشی که در فصل 17-2016 برای رئال، قهرمانی اروپا و لالیگا را به دنبال داشت را دوباره پیاده کند. رئال به تیمی رقابتی تر تبدیل شده و دست زیدان برای سیستم چرخشی باز است.

 

 

1417980

 

 

شماره پیراهن ها

رئال تمام بازیکنان جدیدش را بدون شماره معرفی کرده است. برای مثال مشخص نیست شماره پیراهن ادن هازارد چند است. در دوبی و فرودگاه بارسلونا پیراهن های شماره 7 رئال با نام هازارد را فروخته اند ولی این شماره فعلا متعلق به ماریانو است. شماره 11 هم به بیل تعلق دارد و مشخص نیست ستاره بلژیکی با چه شماره ای به میدان خواهد رفت.

 

ضربات ایستگاهی

فصل گذشته ضربات پنالتی را سرخیو راموس می زد و ضربات کاشته بین گرت بیل، آسنسیو، ایسکو، مودریچ و تونی کروس تقسیم می شد. با اضافه شدن ادن هازارد و احتمالا پل پوگبا، باید دید ضربات کاشته به کدام بازیکن واگذار خواهد شد. پنالتی ها را احتمالا بازهم راموس خواهد زد.

 

 

1410060

 

 

زیدان

زیزو ماه مارس گذشته به رئال برگشت تا پروژه ای جدید را از ماه جولای آغاز کند. پروژه ای با امضای شخص زیدان. سه ماه پایانی فصل گذشته، فرصت خوبی برای زیدان شد تا به یک ارزیابی کلی از تیمش دست یابد. زیدان در بازگشت، یک زیدان متفاوت بود. این را می شد در نشست های خبری اش نیز دریافت. زیدان جدید یک زیدان سختگیر و جدی تر از گذشته است. او تغییر کرده و می خواهد رئال را هم تغییر دهد. امروز دورانی دیگر  برای رئال و زیدان شروع خواهد شد. یک فیلم جدید با عنوانی متفاوت. چه زیدانی را از امروز دوشنبه شاهد خواهیم بود؟

دیدگاه‌ها